پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
در پی وقوع سیل در شیراز، تیم حفاظت و مرمت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در ویدئوی کوتاه درصدد بیان آخرین وضعیت این میراث جهانی برآمدند.

شعارسال: بعد از وقوع سیل در استان فارس و شهر شیراز، نگرانی‌های بسیاری در خصوص وضعیت تخت جمشید به وجود آمد که در نهایت تیم حفاظت و مرمت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در ویدئوی کوتاه درصدد بیان آخرین وضعیت این میراث جهانی برآمدند.

در این راستا حمید فدایی (مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید) گفت: این گروهی که در فیلم مشاهده می‌کنید، بخش کوچکی از همه کسانی است که در پاکسازی تخت جمشید به ما کمک کردند. این افراد در نقاط مختلف تخت جمشید کمک‌های زیادی را انجام دادند. امروز روز ویژه‌ای بود بخصوص به خاطر بارندگی زیادی که در تخت جمشید شاهد بودیم.

او ادامه داد: امروز همه افراد به زحمت افتادند تا بتوانند آبگرفتگی‌های تخت جمشید را مرتفع کنند. امیدوار هستم امسال برای همه سال خوبی باشد.

شهرام رهبر (سرپرست تیم حفاظت و مرمت تخت جمشید) نیز تصریح کرد: گروه حفاظت و مرمت تخت جمشید امروز ۵ فرودین در کنار سایر گروه‌ها در زیر باران شدید تمام روز درصدد رفع آبگرفتگی‌ها برآمدند و در نهایت توانستند آبگرفتگی‌های بسیار شدیدی که در تخت جمشید اتفاق افتاده بود را رفع کنند و آب‌ها را به سمت کانال‌ها هدایت کنند.

او یادآور شد: جا دارد از سایر دوستان که در امر رفع آبگرفتگی معابر تخت جمشید به ما کمک کردند، تشکر کنیم. گروه‌های فنی حراست و یگان حفاظت در این امر ما را یاری کردند.

درنهایت نیز شاهد رفع آبگرفتگی مسیرها و هدایت مسیر آب به سمت کانال‌های دفع آب در تخت جمشید بودیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار : 5فروردین 1398 ، کدخبر:743512 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
این بنای مهم تاریخی هم دیگه رو به افول و خرابی بیش از اندازه است که این سیل هم دراین روندتاثیر گذارتر شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین