پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، آخرین آمار قربانیان سیل اخیر در کشور را ۴۵ نفر اعلام کرد. او گفت: در مجموع ۵۸۶ شهر، روستا و مناطق‌عشتیر نشین از حوادث جوی متاثر شدند که حدود ۵۰ هزار نفر اسکان اضطراری یافتند.

شعارسال:مرتضی سلیمی در جمع خبرنگاران در گرگان، آخرین آمار جان‌باختگان حوادث جوی در کشور را ۴۵ نفر اعلام کرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در استان گلستان افزود: خطر کاملا در منطقه گمیشان برطرف شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، اما با این حال در راستای پیشگیری، ۴ نقطه امن را در این منطقه به عنوان نقاط امن تعیین کردیم.

سلیمی افزود: همچنین تا ظهر دیروز ۱۳ میلیارد تومان توسط مردم خیر و نیکوکار برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان به حساب مشارکت‌های مردمی هلال احمر واریز شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به ۱۵۶ هزار نفر از سیل‌زدگان در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۵۸۶ شهر، روستا و مناطق‌عشتیر نشین از حوادث جوی متاثر شدند که حدود ۵۰ هزار نفر اسکان اضطراری یافتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار9 فروردین 98، کدخبر: 467640، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین