پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به تمهیدات شهرداری در خصوص سیلاب احتمالی در شهر بیرجند، گفت: کلیه مسیل‌ها و معبرهای موجود در سطح شهر باز شده و در صورت بارندگی شهرداری نیز از آمادگی کامل برخوردار است.یزدان‌شناس با اشاره به سیل سال 65 در خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: در سال 65 سیلی از مسیل سربیشه وارد شهر بیرجند شد که حجم زیادی از آب را وارد شهر کرد که متأسفانه یک نفر در این جریان جان خود را از دست داد و خوشبختانه خطر دیگری در پی نداشت.

شعار سال: مرتضی یزدان‌شناس با اشاره به تمهیدات شهرداری در خصوص سیلاب احتمالی در شهر بیرجند، اظهار داشت: کلیه مسیل‌ها و معبرهای موجود در سطح شهر باز شده و در صورت بارندگی شهرداری نیز از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با اشاره به وضعیت گذشته و فعلی خیابان جمهوری اسلامی، بیان داشت:خیابان جمهوری در سال 1340 رودخانه‌ای بود که بعدها تبدیل به خیابان شده است.

عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به مسیل جایگزین شده، اضافه کرد: در کنار این خیابان در بخشی از شهر کانال بزرگی داریم که اگر سیلابی رخ دهد آب از خارج شهر حوالی فرودگاه تا خروجی قبرستان رخ می‌دهد که از این بابت نگرانی وجود ندارد.

یزدان‌شناس با اشاره به سیل سال 65 در خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: در سال 65 سیلی از مسیل سربیشه وارد شهر بیرجند شد که حجم زیادی از آب را وارد شهر کرد که متأسفانه یک نفر در این جریان جان خود را از دست داد و خوشبختانه خطر دیگری در پی نداشت.

وی با اعلام اینکه کلیه مسیل‌ها و معبرهای سطح شهر باز است و به‌دلیل عریض بودن نیز از شدت سیلاب‌ها کاسته خواهد شد با اشاره به وضعیت پل فرزان بیرجند، اعلام کرد: در اطراف پل فرزان دیواره‌های ساحلی ساخته شده و حتی ارتفاع آن 60 تا 70 سانت بالا آورند تا حجم آب بیشتری از این محل عبور کند.

عضو شورای شهر بیرجند اعلام کرد: اگر بارندگی در حد معمولی در شهرستان رخ دهد هیچ مشکلی نخواهد بود مگر اینکه دریاچه‌ای بخواهد وارد شهر که در این‌صورت هیچ مسیلی کارساز نخواهد بود!

یزدان‌شناس اعلام کرد: یکی از مسیل‌هایی که تا حدودی باعث نگرانی شده مسیل بالای کوه باقران به سمت سجادشهر است که در گذشته جلوی این مسیل گرفته و پر شده است لذا این مسیل تا حدودی مشکل‌ساز و باعث نگرانی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با آماده‌باش کنونی و فعال بودن ستاد بحران استان گمان نمی‌کنیم مشکلی پیش بیاید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 8 فروردین 98، کد خبر: 13980108000299، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
خداروشکر که بازه و امیدوارم ایمن سازی درستی ام شده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین