پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بشتر مناطق کشور ،کمک های مردمی و مسئولین و نهادها به سمت مناطق آسیب دیده روانه شد.در مطلب زیر عکسی را مشاهده می نمایید که در واقع تبلیغات خدمات رسانی مربوط به خانم نماینده مجلس به بهانه کمک به سیل زدگان است تصویری از کامیون حامل کمک‌های پروانه مافی با بنر بزرگ نصب شده بر روی آن!این حضور نمایشی است یا واقعی؟
شعار سال:به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بشتر مناطق کشور ،کمک های مردمی و مسئولین و نهادها به سمت مناطق آسیب دیده روانه شد.در این بین برخی به دنبال ماجراجویی و برخی برای کمک واقعی و برخی در قالب افرادی که به اقتضای شغلی وادار به خدمات رسانی می شوند در این مناطق حضور یافتند و برخی هم از فرصت استفاده نموده و به اسم کمک و کام نام برای خود ، مرسوله هایی را ارسال نمودند. در این مطلب عکسی را مشاهده می نمایید که نام شخص کمک رسان با رنگی متفاوت و بسیار بزرگ روی کامیون نوشته شده است.در واقع این تبلیغات مربوط به خانم نماینده مجلس به بهانه کمک به سیل زدگان است  تصویری از کامیون حامل کمک‌های پروانه مافی با بنر بزرگ نصب شده بر روی آن!
در نفس خوب کمک رسانی این اشخاص هیچ شکی نیست اما گاهی با دیدن بعضی صحنه ها ، انسان به فکر فرو می رود که قاعدتا اگر قصد شما هموطن گرامی انجام کمک است ، پس این حجم تبلیغ و نام آوری برای چیست ؟ بهتر نیست این گونه خدمات به جامعه بدون نام و نشان حالا نه با این شدت صورت بگیرد؟

این مسئله بی ارتباط با کاریکوتور مربوط به حضور نمایشی برخی مسئولین درمناطق سیل زده نیست و نمایش این کاریکاتور در اینجا خالی از لطف نیست.
کمک کردن خانم نماینده به سیل زدگان با نام و نشان//متن نوشته شده
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آخرین خبر،تاریخ انتشار:26فروردین 1398،کدخبر:5175916،akharinkhabar.ir 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:25فروردین 1398،کدخبر:201347
1249814

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/201347/امدادرسانی-من-و-رئیس-همین-الان-یهویی
،www.khabaronline.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین