پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
پس از انتصاب وحید قبادی دانا از سوی وزیر رفاه به عنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور، به فاصله کوتاهی بسیاری از انتصابات با حکم این رئیس جوان اتفاق افتاد.بطوری که احمدرضا شجیعی به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد و غلامرضا فروغی نعمت اللهی به عنوان مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شده است.
شعار سال:پس از انتصاب وحید قبادی دانا از سوی وزیر رفاه به عنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور، به فاصله کوتاهی بسیاری از انتصابات با حکم این رئیس جوان اتفاق افتاد.

بطوری که احمدرضا شجیعی به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.

عباس عطوف نیز به عنوان «جانشین رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور» منصوب شده است این در حالی است که قبل از وی «پهبد پورشبانان» جانشین رئیس سازمان بهزیستی بود و در زمان تغییرات پیاپی در بهزیستی همچنان در این سمت باقی مانده بود اما چندی پس از انتصاب رئیس جدید بهزیستی در پیامی از همکاران خود خداحافظی کرد.

انتصاب دیگر نیز در حوزه مشاوران بوده بطوری که غلامرضا فروغی نعمت اللهی به عنوان مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک ،تاریخ انتشار:17دی 1397،کدخبر:867551،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین