پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
پس از حدود ۱۵ روز از ‌وقوع سیل مهیب در پلدختر و زیر آب و گل و لای رفتن ‌قسمت اعظمی از منطقه شرقی ‌شهر، با تلاش نیروهای جهادی و انقلابی، وضعیت پلدختر به حالت عادی بازگشت.

شعارسال: روز 12 فروردین بود که سیل مهیبی بخش شرقی شهرستان پلدختر را به‌صورت کامل زیر آب برد و خسارات فراوانی برجای گذاشت.

با وقوع این سیل، تمام خیابان‌ها بسته شد و به‌نوعی قسمت شرقی شهر به‌صورت کامل زیر گل‌ و‌ لای رفت و روز 12 فروردین تمام منازل و خیابان‌ها با گل بر جای مانده از سیلاب بسته بود.

بعد از این سیلاب و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم سیل‌زده، سیل گروه‌های جهادی، انقلابی، طلاب‌ و مردمی به منطقه گسیل و بعد از دو روز از وقوع سیل، عملیات پاکسازی میادین و منازل از گل و لای آغاز شد و این نیروها توانستند با کار شبانه‌روزی و جهادی شیل زیر گل و لای رفته پلدختر را احیا کنند.

در بازدید میدانی که از سطح شهر صورت گرفت مغازه‌ها، ادارات دولتی و ... باز بوده و ‌مردم در حال خرید و امور روزمره خود دیده شدند و در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار تسنیم داشتند از حضور نیروهای جهادی و کمک‌های مردمی نهایت قدردانی و تشکر را کردند.‌

‌در فیلم زیر نمایی از تلاش نیروهای جهادی در بازگشایی معابر، تمیز کردن منازل، اماکن دولتی و ... به‌خوبی قابل نمایش است که از نظر خوانندگان محترم ‌می‌گذرد:

تعداد بازدید : 13

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27فروردین1398 ، کدخبر: 1990469: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین