پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان با اشاره به وضعیت خدمات رسانی در مناطق سیل زده این استان، گفت: از روزهای اول وقوع سیل در لرستان ، پس از هماهنگی با استاندار لرستان و در راستای خدمات رسانی به سیل زدگان نیروی‌های اعزامی گیلان در دو منطقه شهرستان کوهدشت و شهر زاغه مستقر شده و برای بازسازی و مرمت جاده‌های اصلی شهرستان لرستان تلاش می‌کنند.

شعار سال: استاندار گیلان با اشاره به اینکه این استان به عنوان معین استان لرستان انتخاب شده است، گفت: نیروهای اعزامی گیلان در دو منطقه از استان لرستان مستقر شدند.

 مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان با اشاره به وضعیت خدمات رسانی در مناطق سیل زده این استان، گفت: از روزهای اول وقوع سیل در لرستان دستگاه‌های مختلف اجرایی، مسئولان استانی و کارکنان دستگاه‌های عمرانی از گیلان به این استان اعزام شدند و همانند سایر استان‌ها سعی در کمک رسانی و بازگشت مناطق سیل زده به وضعیت عادی شدند.

وی با بیان اینکه استان گیلان به عنوان استان معین لرستان مشخص شده است، تصریح کرد: پس از هماهنگی با استاندار لرستان و در راستای خدمات رسانی به سیل زدگان نیروی‌های اعزامی گیلان در دو منطقه شهرستان کوهدشت و شهر زاغه مستقر شده و برای بازسازی و مرمت جاده‌های اصلی شهرستان لرستان تلاش می‌کنند.

استاندار گیلان افزود: استان گیلان علاوه بر تحویل محموله کمک‌های مردمی به لرستان، با اعزام بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به دو نقطه یادشده و بیش از ۵۰ نیروی متخصص و فعال در حوزه عمرانی مسئولیت اجرای چهار پروژه مهم را برعهده دارد.

سالاری با اشاره به اینکه به دلیل حجم خسارت وارده به استان لرستان بازسازی، ترمیم زیرساخت‌ها و جبران خسارت‌های وارده به مردم زمان بر است، یادآور شد: با تمام توان برای اجرای فعالیت‌هایی که در کوتاه مدت و به صورت فوری وضعیت را به حالت عادی می‌رساند کمک می‌کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:28فروردین 1398،کدخبر:4593102،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین