پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
محسن سمیعی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان از جمع‌آوری و دفن بهداشتی حدود 3000 تن طیور تلف شده در سیل از سطح مرغداری‌های استان خبرداد.
شعار سال : مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان از جمع‌آوری و دفن بهداشتی حدود 3000 تن طیور تلف شده در سیل از سطح مرغداری‌های استان خبرداد.
جمع‌آوری 3000 تن طیور تلف شده از سیل گلستان
 محسن سمیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در دو منطقه آق قلا و گمیشان که منجر به آب گرفتگی در مرغداری‌ها شد و تلفاتی به همراه داشت. با فروکش کردن بخش زیادی از آب در این شهرستان‌ها، از ۱۵ فروردین ماه کار جمع آوری و دفن بهداشتی طیور تلف شده از مرغدارهای آغاز شد.
سمیعی بیان کرد: این سازمان با اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با هماهنگی اداره کل محیط زیست، علوم پزشکی و دامپزشکی استان، به مناطق آسیب دیده از سیلاب اقدام به جمع آوری و دفن بهداشتی حدود ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از مرغداری‌های استان کرده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان تصریح کرد: این سازمان در قالب کشیک روزانه در ایام نوروز بر نحوه جمع آوری زباله شهرداری و دهیاریهای در زمان وقوع سیل نظارت کامل داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:31فروردین 1398،کدخبر:98013113613،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین