پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ما در رابطه با ملخ‌های جنوب کشور مشکلی نداریم و به خراسان رضوی نخواهند رسید و آمادگی لازم را داریم تا در صورت هجوم ملخ‌ها، با آن‌ها مبارزه کنیم.
شعار سال : سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ما در رابطه با ملخ‌های جنوب کشور مشکلی نداریم و به خراسان رضوی نخواهند رسید.
صالحی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی وضعیت را تحت کنترل دارند و به محض اینکه مشکلی در این رابطه بروز کند، کانون‌کوبی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ملخ‌هایی که در استان وجود دارد، ملخ‌های بومی استان هستند، افزود: ما در رابطه با ملخ‌های جنوب مشکلی نداریم ودر همان منطقه مبارزه شده و به استان ما نخواهند رسید.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با بارندگی‎های صورت گرفته در استان، ملخ‌های بومی را داریم که مشکلی برای کشاورزی ایجاد نخواهند کرد، اما آمادگی لازم را داریم تا در صورت هجوم ملخ‌ها، با آن‌ها مبارزه کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر: 6906631،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین