پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۸ روستا در شمال سیستان و بلوچستان به دلیل جاری شدن سیلاب در روزهای اخیر تخلیه و اهالی آن در مکان های امن اسکان داده شدند.وی خاطرنشان کرد: تاکنون 157 خانوار در قالب 831 نفر در نقاط امن اسکان و انتقال داده شده اند و برخی از شهروندان نیز بنا به درخواست خود در منازل اقوام به سر می برند.
شعار سال:رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علت آبگرفتگی 8 روستای علی نمرودی، داشک، آبیل، اسماعیل علی، غلامرسول، لورگ خاری، یوسف زهی و میرخان در شمال سیستان و بلوچستان شکستگی دایک کانال نیاتک بوده که ساکنان این روستاها در مکان‌های امن اسکان داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 60 خانوار از روستای ارگ میر علی که در محاصره سیلاب قرار گرفته اند با کمک نیروهای هلال احمر سیستان و بلوچستان به نقاط امن انتقال داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 تیم امدادی، 10 خودرو، 2فروند هلی کوپتر و چهار فروند قایق در منطقه سیستان مشغول به ارائه خدمات هستند تصریح کرد: تاکنون 135 تخته موکت، 524 تخته پتو و نصب 135 دستگاه چادر بین سیل زدگان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 157 خانوار در قالب 831 نفر در نقاط امن اسکان و انتقال داده شده اند و برخی از شهروندان نیز بنا به درخواست خود در منازل اقوام به سر می برند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:3اردیبهشت 1398،کدخبر:1995345،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین