پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
فرماندار شهرستان زابل ضمن تکذیب برخی از شایعات در فضای مجازی گفت: هیچ روستایی بر اثر خطر سیلاب در شهرستان زابل تخلیه نشده است.

شعارسال: فرماندار شهرستان زابل ضمن تکذیب برخی از شایعات در فضای مجازی گفت: هیچ روستایی بر اثر خطر سیلاب در شهرستان زابل تخلیه نشده است.

غلامرضا گنجی،گفت: هیچگونه روستا و یا محله‌ای بر اثر خطر سیلاب در شهرستان زابل تخلیه نشده است.

فرماندار ویژه و معاون استاندار سیستان و بلوچستان همچنین ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد ستاد بحران و اتخاذ تدابیر لازم، از آب ورودی کشور افغانستان به بهترین شکل ممکن بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر شکستگی سد‌های برخی از کشور‌های همسایه در فضای مجازی نشر داده شده است که این مطلب توسط افراد سود جو برای بهره برداری از اهداف خاص منتشر می‌شود.

گنجی گفت: هر گونه اطلاع رسانی و هشدار‌هایی که ستاد بحران اعلام کند از طریق رسانه ملی و رسانه‌های معتبر به آگاهی مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: در همین خصوص مردم به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از رسانه‌های معتبر و رسانه ملی دنبال کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 24فروردین 1398 ، کدخبر: 6895972،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین