پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
استاندار مرکزی با بیان اینکه کارخانه نخ‌طلای خمین به چرخه تولید برگشت گفت: توان تولید ۲۲ تن نخ در روز در ظرفیت این کارخانه وجود دارد و برای رسیدن به نقطه مطلوب لازم است که بسترهای لازم فراهم و زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد شود.

شعارسال:سیدعلی آقازاده ظهر امروز در افتتاح کارخانه نخ‌طلای خمین که در آستانه ورشکستگی بود اظهار داشت: امروز شاهد احیای دوباره یک واحد تولیدی که جزئی از هویت شهرستان خمین بود هستیم که در سال‌های اخیر در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود.

وی افزود: حرکت چرخ‌های تولید این واحد صنعتی به دنبال یک اقدام جهادی‌ بود که امروز را به عنوان یک روز تاریخی و به یادماندنی در تاریخ استان مرکزی ثبت کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: احیای کارخانه نخ‌طلای خمین گامی مهم و هدیه‌ای درراستای تحقق شعار حمایت از تولید داخل و رونق اقتصادی بوده که می‌تواند نویدبخش پویایی و رونق اقتصادی برای تمام فعالان این حوزه بوده که قلبشان برای این مرز و بوم می‌تپد.

آقازاده بیان کرد: خوشبختانه احیا یک به یک واحدهای تولیدی را از سال گذشته در سراسر کشور و به تبع آن استان هستیم که نمونه آن راه‌اندازی مجدد و احیای این کارخانه عظیم با تلاش یک کارآفرین در این شهرستان است.

وی ادامه داد: امیدواریم که با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات راهبردی بتوانیم در افقی سه ساله شاهد بازگشت این واحد به دوران طلایی خود باشیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه امسال اعتبارات مناسبی برای بازسازی و نوسازی صنایع فرسوده درنظر گرفته‌ شده که بخشی از سرمایه لازم برای رسیدن به هدف این کارخانه در افق سه ساله را می‌توان از این طریق تامین کرد.

آقازاده اضافه کرد: کارخانه نخ‌طلای خمین برای رسیدن به دوره طلایی خود در افق سه ساله نیاز به 4 هزار میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد.

وی افزود: توان تولید 22 تن نخدر روز در ظرفیت این کارخانه وجود دارد درحالی که اکنون میزان تولید آن بسیار پایین بوده و برای رسیدن به نقطه مطلوب لازم است که بسترهای لازم فراهم و زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هم‌اکنون این کارخانه با تولید 600 کیلوگرم نخ در روز فعالیت دارد.

آقازاده بیان کرد: بنابراین باید تمام تلاش برای حرکت این کارخانه در مسیر رسیدن به نقطه مطلوب خود به کار گرفته شود تا جایی که برای پنج هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار7 اردبیهشت98 ، کدخبر: 1998544،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
به سلامتی باشد که با هرچه توان بیشتر در راستای اهداف اقتصادی و تحقق شعارسال 98 پیش بریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین