پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ارائه آموزش های منجر به اشتغال در نقاط حاشیه نشین شهری در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

شعارسال: بهروز اکرمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: تفکری وجود دارد مبنی بر اینکه باید حتماً مردم به مسئولان برای حل مشکلات خود مراجعه کنند، در حالی که مسئولان نیز می‌طلبد که با مردم از نزدیک و به صورت رو در رو تعامل و گفت و گو کرده و دغدغه‌های آنها را در محل بررسی و پیگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: در همین راستا، امروز در مسجد کوی سجادیه اراک، گرد هم آمدیم که با حضور معتمدان محلی و مدیران این نشست برگزار گردید و با توجه به مشکلات و دغدغه‌هایی که در این محله وجود دارد، برای حل این مشکلات هم اندیشی و تصمیم گیری شد.

اکرمی بیان کرد: از جمله تصمیمات اخذ شده در این نشست با توجه به نگرانی‌های مطرح شده در رابطه با اعتیاد در این محله، فعالیت بهزیستی در این منطقه به منظور پیشگیری از اعتیاد و گرایش به مواد مخدر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین مقرر شد با توجه به مشکل اشتغال جوانان این منطقه، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی و صنایع دستی در این منطقه آموزش‌هایی را ارائه دهند که منجر به ایجاد شغل باشد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی و کمیته امداد نیز مقرر شد در خصوص وظایف خود در این منطقه پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: تصمیم آخر اینکه مقرر شد هر ماه جلسه‌ای با حضور فرماندار اراک و رؤسای ادارات مربوطه در این منطقه برگزار شده و وضعیت اجرای تصمیمات اخذ شده مورد ارزیابی قرار گیرد و استانداری نیز هر شش ماه یک بار اقدامات صورت گرفته را بررسی خواهد کرد.

اکرمی عنوان کرد: در محلات حاشیه نشین دیگر شهر اراک نیز چنین نشست‌هایی برگزار خواهد شد و پنج منطقه مدنظر است تا بتوانیم با برگزاری این نشست‌ها بخشی از مطالبات مردمی را محقق ساخته و از آسیب‌های اجتماعی بکاهیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4611675: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین