پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
پس از هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسات مالی و اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی که در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شوه بود ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد.

شعارسال: پس از هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسات مالی و اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی که در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شوه بود ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد.

به گزارش ایسنا، قاضی صلواتی پس از یک مرحله تنفس در هفتمین جلسه رسیدگی به این پرونده ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: پس از وصول لوایح قانونی وکلا در مهلت قانونی حکم این پرونده صادر می‌شود.

در این پرونده سرمایه گذاران این موسسات ۹۱ هزار نفر هستند که ۶ هزار و ۳۶ نفر از آنها برای شکایت مراجعه کرده‌اند. تعهد باقی مانده تعاونی البرز ایرانیان ۱۴۰۰ میلیارد و تعهد باقی مانده تعاونی ولیعصر ۲۵۰ میلیارد است. این پرونده ۴ متهم دارد و یکی از متهمان با وثیقه آزاد است.


 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:11 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:98021106112 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین