پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۰۵۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۷
رئیس دانشگاه آزاد در پیامی ضمن تبریک روز معلم گفت: این دانشگاه تنها نهادی است که رویکردی یکپارچه به تعلیم و تربیت دارد و فعالیت مدارس سما گویای این موضوع است.
شعارسال: دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به معلمان گران‌قدر، دلسوز و زحمت‌کش و به‌ویژه معلمان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در ابتدای پیام دکتر طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت هستند. دوازدهم اردیبهشت، سالروز گرامیداشت دانشمند وارسته شهید استاد مرتضی مطهری است، شخصیتی که در راه حق، تعمیق معارف و تربیت اسلامی و تهذیب نفس به شهادت رسید تا این روز به نماد خودباوری در عرصه آموزش‌وپرورش ماندگار بماند.

در ادامه نوشته شده است: مسلماً روز معلم فرصت مغتنم و مناسبی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به بازخوانی خصائص و اندیشه‌های آن دانشمند وارسته پرداخته و از مقام شامخ معلمان تجلیل نماییم. معلمان نماد و محور تعلیم و تربیت در هر جامعه‌ای هستند که ثمره تلاش و زحمات آنان، عامل مؤثری در رشد و توسعه علمی و فرهنگی به شمار می‌آید و بی‌تردید تقویت چنین جایگاهی در جامعه ضامن ثبات علمی، فرهنگی و هویتی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام خود می‌افزاید: بی‌تردید تبلور چنین رویکردی را می‌توان در بیانیه «گام دوم انقلاب» به دست آورد، یعنی تعمیق آموزه‌های اخلاقی که می‌تواند رابطه مستقیمی با دانش و علم داشته باشد. علمی که درون آن اخلاق و معنویت جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، این همان نکته‌ای است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرارگرفته و تقویت چنین ظرفیتی در مدرسه با توفیقات بسیاری همراه خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: جامعه‌ای با صلابت و پویاست که نیروی انسانی توانمند در اختیار داشته باشد و شرط تحقق چنین خواسته‌ای توجه به محیط‌های آموزشی و تربیتی است. آثار به‌جامانده از شهید مطهری و رویکرد این عالم فقید نیز گویای این باور است که پرورش معلمانی دلسوز و فرهیخته عامل موفقیت جامعه است.

دکتر طهرانچی در ادامه نوشته است: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی تنها نهادی است که رویکردی یکپارچه به تعلیم و تربیت دارد و فعالیت مدارس سما در این دانشگاه گویای این موضوع است که با حمایت‌های مردمی، نظام آموزشی هدفمند و تحول‌خواهی را ایجاد کرده که می‌تواند با تغییر الگوی تعلیم و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان، زمینه کشف استعدادها و شکوفایی توانایی‌ها را ایجاد کند.

در ادامه ذکر شده است: یقیناً با طراحی یک الگوی آموزشی که به آموزه‌های اخلاقی، دینی، فرهنگی، علمی و مهارتی توجه دارد، می‌توان به نکات اساسی «بیانیه گام دوم انقلاب» دست پیدا کرد. مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مدارس آموزشی و مهارتی نام‌گذاری شده‌اند تا تحقق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تحقق یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان پیام خود آورده است: این‌جانب با گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت مقام شامخ معلم، این روز را به همه معلمان گران‌قدر، دلسوز و زحمت‌کش و به‌ویژه معلمان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای تمامی عزیزان آرزوی توفیق و شادکامی را در پناه توجهات خداوند منان مسئلت دارم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 378205 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
مدارس سما با هزینه های بالا و هزینه دانشگاه هم که دیگه نجومی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین