پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۵۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر درگیری لفظی خود با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان بودجه برای تخصیص منابع در اواخر اسفند سال ۹۷ و حل آن با وساطت وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرد.

شعارسال: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر درگیری لفظی خود با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان بودجه برای تخصیص منابع در اواخر اسفند سال ۹۷ و حل آن با وساطت وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرد.

علی الهیار ترکمن ، با اشاره به این که متأسفانه اخیراً یکی از کانال‌ها، مطلبی درج کرد که حاکی از درگیری بنده با رئیس سازمان برنامه و بودجه بر سر تخصیص منابع سال ۹۷ بود، ضمن تکذیب این خبر باید به همکاران فرهنگی اعلام کنم که تخصیص بودجه و رسیدن به منابع یک فرآیند تعاملی میان آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان این که در سال ۹۷ و یک ماه ابتدایی سال ۹۸ منابعی را برای آموزش و پرورش دریافت کردیم که دکتر نوبخت با حساسیت ویژه پیگیر آن بود، گفت: مشکلی که برای ابطال تخصیص‌ها در آخر سال به وجود آمد نیز به مشکل کلی اقتصادی کشور برای تأمین منابع بازمی‌گشت و تنها به سازمان برنامه اختصاص نداشت.

الهیار ترکمن تأکید کرد که فرهنگیان به اخبار جعلی که درصدد به هم زدن روابط میان آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است توجه نکنند و بدانند روابط میان این سه دستگاه سازنده، پویا و تعاملی است تا بتوانیم کمک کنم فرهنگیان به حقوق حقه خود دست یابند. 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار :11 اردیبهشت 98، کد خبر:98021106330 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین