پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
شب گذشته در طی رونمایی از تابلویی که در آن تصویری از عبدالرضا رحمانی فضلی بود عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان و همشهری وی تمثال وی را بوسید.بدون شک با چنین اقداماتی مجلس و نمایندگان نخواهند توانست به وظایف خود از جمله بهره گیری از قدرت نظارت بر دولت، رئیس جمهور، وزارتخانه ها، وزیران و ... بهره ببرند، چون چنین رفتارهایی نشان می دهد شأن مجلس شورای اسلامی توسط برخی نمایندگان که باید وکیل المله باشند، به پایین ترین حد و اندازه خود نزول پیدا کرده است.
شعار سال :  شب گذشته عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی تصویر وزیر کشور را بوسید.

 شب گذشته در طی رونمایی از تابلویی که در آن تصویری از عبدالرضا رحمانی فضلی بود عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان و همشهری وی تمثال وی را بوسید.

این حرکت همه حضار را به تعجب واداشت؛ اما مانع از قطع تشویق‌های آنان نشد و البته وزیر کشور نیز نسبت به این حرکت واکنش خاصی نشان نداد. البته این نماینده مجلس هنوز در برابر این اقدام خود و بازتاب زیادی که این مسأله در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته، واکنشی نشان نداده است. گفتنی است، عبدالرضا رحمانی فضلی و عبدالرضا عزیزی، هر دو اهل شهرستان شیروان استان خراسان شمالی هستند.

بدون شک با اقداماتی نظیر دست بوسی از رئیس جمهور یا بوسیدن عکس وزیر کشور، مجلس و نمایندگان نخواهند توانست به وظایف خود از جمله بهره گیری از قدرت نظارت بر دولت، رئیس جمهور، وزارتخانه ها، وزیران و ... بهره ببرند، چون چنین رفتارهایی نشان می دهد شأن مجلس شورای اسلامی توسط برخی نمایندگان که باید وکیل المله باشند، به پایین ترین حد و اندازه خود نزول پیدا کرده است.

مجلس و نمایندگان این قدرت را دارند که از ابزار در اختیارشان برای بهبود عملکرد و حسن اجرای امور بهره ببرند که به هیچ عنوان حاضر نباشند شأن نمایندگی را به خاطر استاد و شاگردی، همشهری بودن یا گرفتن امتیاز تنزل دهند. نماینده مادامی که در جایگاه و کسوت وکالت مردم در خانه ملت است، باید تلاش کند به هر شکلی به ویژه در شرایط نابهنجار کنونی دولت و زیر مجموعه هایش را به سمت بهبود شرایط سوق دهد و در مقابل هرگونه کوتاهی در این زمینه بایستد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار :14 اردیبهشت1398،کدخبر:896452،www.tabnak.ir

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی رکنا، تاریخ انتشار :13 اردیبهشت1398،کدخبر:473740،www.rokna.net
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین