پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان از دستور «مسعود سلطانی فر» به عوامل ذیربط و مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای همه گونه همکاری با سازمان خصوصی سازی برای واگذاری سرخآبی ها خبر داد.
شعار سال : «سید هادی حسینی» روز دوشنبه گفت: امروز مسعود سلطانی فر در راستای اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور امیرحسین فتحی و ایرج عرب مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین محمدرضا داورزنی و ژاله فرامرزیان معاونان خود تشکیل جلسه داد و اعلام کرد تمامی عوامل ذیربط و مدیران مسئول در این حوزه و خصوصا مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موظف هستند همه گونه همکاری لازم را با سازمان خصوصی داشته باشند تا این واگذاری در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

** جزییات جلسه وزیر ورزش با نمایندگان:

حسینی اظهار داشت: امروز جلسه ای در مجلس شورای اسلامی با حضور مسعود سلطانی فر و برخی از نمایندگان که برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان امضا جمع کرده بودند، برگزار و صحبت های خوبی مطرح شد.

وی افزود: مهمترین دغدغه نمایندگانی که در این نشست حضور داشتند، مسائل و دغدغه های فرهنگی در ورزشگاه های سراسر کشور است که این دغدغه ها کاملا درست و مورد توجه سلطانی فر نیز هست اما باید توجه داشته باشیم که برخی از اتفاقات و حاشیه هایی که امروز در ورزش و فوتبال ایران شاهد آن هستیم، فرا ورزشی است و نهادهایی همچون وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های فرهنگی نیز در این زمینه باید کمک کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: زمان زیادی به پایان مسابقات لیگ برتر باقی نمانده و فاصله تعطیلی میان دو لیگ فرصت خوبی است تا با برگزاری نشست های هم اندیشی بیشتر و با حضور نمایندگان استان هایی که برخی تماشاگران آنها به واسطه مسائلی که قابل برطرف شدن است، به این معضلات برای همیشه پایان دهیم.
حسینی درباره اینکه آیا احتمال استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس وجود دارد یا نه، گفت: هفته آینده با تعداد دیگری از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه خواهیم داشت و با توضیحاتی که وزیر ورزش و جوانان ارائه می دهد، بعید می دانم این مساله به صحن علنی کشیده شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 98، کد خبر: 83304999، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
این واگذاری تموم بشه دیگه به چی میخواین فکر کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین