پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

شعار سال: امروز دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه جمشید تقی زاده معاون امور استان‌ها، مجلس و حقوقی گزارشی از نشست‌های چگونگی روند واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ارائه کرد.

دکتر مسعود سلطانی فر با تشکر از نظم و پیگیری جلسات مشترک و هفتگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و سازمان های بورس و خصوصی‌سازی با مدیران‌عامل استقلال و پرسپولیس گفت: برنامه ما و دولت تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

وی در ادامه افزود: مطابق قانون بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری دو باشگاه است و از مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انتظار دارم نسبت به موضوع خصوصی سازی و پیگیری موارد مدنظر مسئولان دو سازمان بورس و خصوصی سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم ما و هم مدیران سازمان بورس و فرابورس و سازمان خصوصی سازی بر تسریع در روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس تاکید داریم و تهیه مقدمات لازم برای سرعت گرفتن فرایند خصوصی سازی، ماموریت اصلی مدیرعامل و هیات مدیره این دو باشگاه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 29 مهر 98، کد مطلب: 914450: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین