پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم تا بحث واگذاری را دنبال کنم.اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می توانیم استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار کنیم.
شعارسال: وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم تا بحث واگذاری را دنبال کنم.
 
 به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، تقی زاده معاون وزیر ورزش، مدیران عامل دو باشگاه و مدیران سازمان بورس و خصوصی سازی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
 
مسعود سلطانی فر درباره این نشست گفت: از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند.
 
وی گفت: هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.
 
 سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می توانیم استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار کنیم.
 
همچنین در این جلسه بیگ زاده از مدیران سازمان بورس، شفافیت را شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: این دو باشگاه و در واقع شرکت بیشتر از آنکه تجاری و چشم انداز سودآوری داشته باشند، فرهنگی و اجتماعی بوده اند. برند دو باشگاه، دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه خواهند بود به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی     عصر ایران ،تاریخ انتشار: 12  آبان 1398،کدخبر: 696573 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین