پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
رییس فدراسیون کبدی گفت: یک فیلمساز فیلم می‌سازد و آن را به صدا و سیما می‌فروشد ولی در ورزش برعکس است ما باید پول بدهیم تا دیده شویم.

شعارسال: عباس اورسجی، رییس فدراسیون کبدی، درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان عنوان کرد: نزدیک به یک سال است که ملی پوشان در اردو هستند و تمرینات خوبی را سپری کردند. اولین دوره مسابقات جهانی است امیدوارم هم نتایج خوبی را کسب کنیم و هم میزبانی خوبی را داشته باشیم.

او ادامه داد: برای این دوره 16 تیم اعلام آمادگی کردند که از روز پنج شنبه ورود تیم‌ها خواهد بود و از روز دوشنبه نیز افتتاحیه را خواهیم داشت و در نهایت هم پنج شنبه نیمه نهایی و روز جمعه فینال مسابقات را خواهیم داشت.

رییس فدراسیون کبدی درخصوص شانس قهرمانی کبدی پوشان توضیح داد: ببینید بخش جوانان کاملا متفاوت از بزرگسالان است چرا که در این بخش تیم‌ها شناخت خوبی از هم ندارند بنابراین آنالیز درستی از همه رقبا وجود ندارد با این شرایط نمی‌توان انتظار صد در صدی برای قهرمانی داشت ولی بدون شک ما برای کسب این عنوان تلاش خواهیم کرد که امیدوارم به این مهم نیز در بخش جوانان دست یابیم.

اورسجی در پایان در پاسخ به این سوال که عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی در چند سال گذشته از سوی صداوسیما آیا به ورزش کشورمان آسیب زده است یا خیر؟ گفت: بدون شک اگر حق پخش تلویزیونی خیلی بالا و به دور از منطق باشد ضربه زیادی را به سیستم ورزشی کشور وارد می‌کند. به نظرم بهتر است برای این مسئله حتما سازوکار مشخصی را پیدا کنند. البته در این مدت خوشبختانه شبکه ورزش حداقل در رشته‌های مانند کبدی خوب کار کرده و هزینه زیادی را از ما دریافت نمی‌کند ولی طبیعتا برای سایر شبکه ها و مسابقات متاسفانه این مسئله وجود ندارد و باید برای آن چاره‌ای بیابیم. ورزش یک پدیده اثر گذار است که باید دیده شود برای دیده شدن هم همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند. شما تصور کنید یک فیلمساز فیلم می‌سازد و آن را به صدا و سیما می‌فروشد ولی در ورزش برعکس است ما باید پول بدهیم تا دیده شویم قطعا این موضوع جای تعجب دارد که امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 14آبان1398، کدخبر: 920362، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین