پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
رییس فدراسیون کبدی گفت: پس از جاکارتا برخی دلخور بودند از شرایط ولی به هر حال ما اصلا این تیم‌ها را رها نکردیم.

شعار سال: عباس اورسجی، رییس فدراسیون کبدی درباره آخرین وضعیت بازی‌های قهرمانی آسیا کبدی عنوان کرد: این رقابت‌ها اگر لغو نشود در آذرماه برگزار خواهد شد که ما هم در هر دو بخش بانوان و آقایان تیم‌مان را اعزام خواهیم کرد. برای اردوها هم برنامه داشتیم که متاسفانه با شیوع کرونا ویروس همه چیز منحل شد ولی با عادی شدن شرایط در اولین فرصت انتخابی را برگزار خواهیم کرد و سپس اردوها را تشکیل خواهیم داد.

او در مورد خداحافظی غزل خلج از تیم‌ کبدی بانوان توضیح داد: خلج پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا این موضوع را عنوان کرد ولی همه در فدراسیون مخالف این مسئله هستند چرا که او بازیکن توانایی است و قطعا به تیم‌ملی در رقابت‌های پیش رو کمک زیادی می‌تواند بکند.

اورسجی گفت: پس از جاکارتا برخی دلخور بودند از شرایط ولی به هر حال ما اصلا این تیم‌ها را رها نکردیم فقط در کنار آن مسیر جدیدی را انتخاب کردیم که اینگونه به نظر می‌رسد. در حالی که بخش بزرگسالان ما رقابت‌های لیگ را داشتند و در حال حاضر هم مسابقات آسیایی را در پیش دارند ولی در کنار آن هدف ما پشتوانه سازی برای تیم‌ ملی است که باید به آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 اردیبهشت 99، کد مطلب: 993175: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
دیگه روسای فدراسیون ها و البته تمام مدیران کشور توجیح خوبی پیدا کردن همه چی اوکی بود کرونا نذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین