پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
ماجرای ریاست فدراسیون کبدی در نوع خود یکی از بی نظیر ترین داستان های ریاست در فدراسیون های ورزشی است.

شعار سال: محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی در روزهای اخیر به دلیل انتقادهایی که در مورد حضور مربی مرد تایلندی با روسری در مسابقات قهرمانی آسیا -گرگان رخ داد، از حضور در انتخابات آتی این فدراسیون کناره گیری کرد تا به نوعی نشان دهد با وجود هجمه های وارده در روزهای اخیر قصد دارد از کبدی کناره گیری کند.
ثبت نام نامزدهای انتخاباتی کبدی آغاز شده است و در فاصله نزدیک به برگزاری مجمع نامزدهای مورد نظر ثبت نام خود را آغاز و تحرکات انتخاباتی مشهود اشت.
در جالب ترین نوع ورود به انتخابات دبیر فدراسیون کبدی از سمت خود استعفاء کرد تا بتواند در انتخابات فدراسیون کبدی به عنوان نامزد شرکت کند.
در دوران ریاست مقصودلو در فدراسیون کبدی یکی از مهمترین ایرادهایی که به ریاست وی وارد بود استفاده بیش از حد از اطرافیان و فامیل در سمت های فدراسیونی و تیم ملی بود.
اما داستان آقای دبیر فدراسیون کبدی که این روزها نامزد ریاست فدراسیون است و شناخت این گزینه ریاست فدراسیون کبدی موضوع جالب تری را مطرح می کند.

او عباس خواجه اورسجی دبیر اسبق فدراسیون کبدی و پسر دایی همسر مقصودلو است یعنی رئیس سابق فدراسیون که متهم به فامیل بازی بود.

معصومه میرزایی پور همسرعباس خواجه اورسجی(دبیر فدراسیون و نامزد آتی ریاست فدراسیون) است.
نکته جالب در خصوص خانم معصومه میرزایی پور همسر عباس خواجه اورسجی است.
تایپیست، ،مسئول امور اداری، انبار دار فدراسیون، مسئول لیست حق الزحمه داوران و مربیان خانم، مسئول امور بین الملل بدون مدرک زبان انگلیسی، مسئول تهیه بلیط هواپیما و در آخر به جای همسرش عباس خواجه اورسجی که استعفا کرد سرپرست دبیری فدراسیون شد.

مریم میرزایی پور خواهر زن عباس خواجه اورسجی ،او مسئول حسابداری فدراسیون و امور مالی هستند.
محمد برادران باجناق اخراج شده اورسجی، نگهبان خوابگاه و سالن فدراسیون در بعثت، آرزو غلامی بین الملل و دفتر رئیس و خواهرزاده اورسجی که اخراج شد.

محمد صادق حلیمی پسر باجناق اورسجی ، حضور در اردوهای تیم ملی جوانان و بازی در لیگ برتر با سفارش اورسجی،رضا کتولی نژاد پسر دایی عباس اورسجی با کتف تازه عمل کرده و نا آماده و با سفارش آقای اورسجی با تیم ملی اردوی تدارکاتی سریلانکا رفت.

با این حساب در روزهای اخیر و در صورت انتخاب عباس اورسجی به رئیس فدراسیون کبدی نه تنها بحث فامیل بازی از بین نرفت بلکه از خانواده شوهر به خانواده همسرمنتقل خواهد شد.
شاید بهتر باشد در موضوع کبدی بیشتر از این کنکاش نکنیم چرا که موضوع اینبار دعوای خانوادگی با حضور دوستان ، آشنایان و سایر بستگان است.
امیدواریم وزارت ورزش و جوانان قدر این خانواده های سراپا خدمتگذار را بیشتر بداند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 آذر 96، کد مطلب: 6353275: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین