پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
پس اینکه سرپرست فنی مسابقات کبدی آسیا دختر رئیس فدراسیون کبدی را عامل ورود مربی تایلندی مرد به سالن مسابقات اعلام کرد مقصود لو در این باره واکنش نشان داد.

شعار سال: چندی قبل در جریان رقابت‌های کبدی آسیا مربی مرد تیم بانوان کبدی تایلند با پوشش حجاب وارد سالن مسابقات شد و این برخلاف بخشنامه ایران در مورد تیم‌های خارجی بود.

با وجود سختگیری‌ها در ورود به سالن از سوی مسئولان نظارت بر ورود و خروج سالن، این مربی تایلندی با ترفند جالبی در سالن حضور یافت تا سوژه روز ورزش لقب بگیرد.

صبح امروز «یکشنبه» خبر برکناری زهرا رحیمی نژادمدیر فنی تیم ملی کبدی زنان و سرپرست فنی مسابقه‌های کبدی آسیا باعث شد وی در این باره واکنش نشان دهد و مقصر اصلی ورود این مرد تایلندی به سالن را دختر رئیس فدراسیون کبدی معرفی کند.

مقصود لو رئیس فدراسیون کبدی پس از شنیدن این اتهام گفت: این روز‌ها سوژه مربی تایلندی در سالن بانوان باعث شده هر کس به هر طریقی این موضوع را بزرگ جلوه دهد در صورتیکه این مضوع ارتباطی به ما نداشت و ورود و خروج به سالن رقابت‌ها بر عهده مسئولان نظارت بر سالن بوده است.

او افزود: دختر من مربی تیم ملی است و وقتی تیم ملی بازی داشت در سالن حاضر می شد و روسری مرد تایلندی ارتباطی به وی ندارد چرا که مسئول ورود و خروج نیرو‌های نظارتی بوده اند.

مقصود لو ادامه داد: ما یازده کشور را در ایران و در شهر گرگان میزبانی کردیم بدون هیچ اتفاق خاصی و البته حاشیه‌ای هم وجود نداشت و نمی دانم همین اتفاق ساده از سوی مربی تایلندی چرا باعث این همه حاشیه شده است.

وی در مورد برکناری رحیمی نژاد از سمت خود در نظارت فنی بازی‌ها گفت: حکم زهرا رحیمی نژاد از سوی کنفدراسیون کبدی آسیا صادر شده است و پس از پایان این رقابت‌ها اعتبار نداشته است و کنفدراسیون با توجه به عملکرد وی حکم را تمدید نکرد و تا مسابقات آینده وضعیت وی مشخص نیست آنچه که اهمیت دارد این است که این موضوع ارتباطی به بنده ندارد و برکناری در کار نبوده است.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان یاد آور شد: من در این ماجرا نقشی نداشتم چرا که مسئول رفت و آمد در سال نیستم و نیرو‌های نظارتی باید این موضوع را رصد می‌کردند ضمن اینکه با تردد خیلی از افراد در سالن برخورد شد و در لحظه جلوی آن‌ها گرفته شد و اینکه یک تایلندی با هر وسیله‌ای وارد سالن شود و بعد بنده را متهم کنند مصداق ضرب المثل ایرانی "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری"

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 آذر 96، کد مطلب: 6346450: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین