پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
رییس فدراسیون کبدی گفت: پیش از این بودجه فدراسیون هر سال ۱۰ درصد افزایش می‌یافت، اما با نظر مساعد رییس کمیته ملی المپیک و ارزیابی شاخص‌ها، بودجه ما دوبرابر شد و ۵۰ درصد افزایش یافت.

شعار سال:عباس اورسجی اظهار داشت: با توجه به تعویق بازی‌های ساحلی آسیا و عدم اعلام تاریخ جدید به دنبال این هستیم تا در ماه؛ یک اردو داشته باشیم. هر چند تا ۲ هفته دیگر تاریخ دقیق این بازی‌ها مشخص می‌شود و ما هم در هر اردو تعدادی از کبدی‌کاران را حذف می‌کنیم تا به ترکیب اصلی تیم ملی برسیم. اردوی بعدی را برای پسران در بندرعباس و برای دختران به احتمال زیاد در اصفهان برگزار می‌کنیم. هر چند باید صبر کنیم تا هوا مقداری گرم‌تر شود.
 
وی با اشاره به اینکه فراخوانی را برای استعدادیابی در کل کشور به مناسبت دهه فجر داده‌ایم، گفت: برنامه بزرگی است و کمیته استعدادیابی برنامه بسیار خوبی برای شناسایی نخبگان و حفظ آنان دارد. همچنین از شروع هفته آینده در تقسیم بندی که انجام دادیم مربیان نخبه به استان‌ها می‌روند تا نظام آموزشی یکسان سازی را ایجاد کنند و نیز پراکندگی آموزش از بین برود.
 
رییس فدراسیون کبدی با بیان اینکه امسال وزارت ورزش ۵۰ درصد بودجه ما را افزایش داد، گفت: همه ساله ۱۰ درصد افزایش بودجه داشتیم و این رقم کم بود اما با برنامه‌ریزی شاخص‌ها و با توجه به ارزیابی صورت گرفته، امسال این رقم تغییر کرد. در مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک اعتراضم را اعلام کردم اما ناگفته نماند که سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هر زمانی که کمک خواستیم خارج از سهمیه کمک کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: لژیونرهای ما اکنون به دلیل تعطیل بودن لیگ ستارگان جهان هند فعلا در ایران هستند. امیدوارم هر چه زودتر این بحران پایان یابد تا این مسابقات هم برگزار شود.
 
اورسجی یادآور شد: انتخابات فدراسیون جهانی کبدی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و مسوولان ورزش کشور نیز راغب به این هستند تا ریاست فدراسیون آسیایی را دنبال کنیم نه جهانی. زیرا در صورت کسب ریاست فدراسیون جهانی نیازمند بودجه بیشتری برای حمایت از فدراسیون‌های دیگر در سطح جهان هستیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:   10 بهمن  1399  ، کدخبر: 84200856، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
بودجه فدراسيون ها در ايران واقعا تحت شعاع رانت بازي دوستان قرار داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین