پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه دکتر عباس مسجدی آرانی به ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور منصوب و از خدمات دکتر شجاعی رئیس سابق این سازمان تقدیر شد.

شعارسال: آیت الله رئیسی طی حکمی، دکتر عباس مسجدی آرانی را به عنوان رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور منصوب کرد.

متن کامل حکم به این شرح است:

«جناب آقای دکتر عباس مسجدی آرانی

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور منصوب می شوید تا با همکاری پزشکان و کارکنان محترم سازمان و با استفاده از تمامی ظرفیت ها نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های راهبردی قوه قضاییه بویژه در دوره تحول اقدام نمایید.

لازم است از خدمات جناب آقای دکتر شجاعی در مدت مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات جنابعالی و ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضاییه»

بر اساس این گزارش، دکتر عباس مسجدی آرانی پزشک و متخصص روانشناسی بالینی و عضو هیئت علمی و مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

همچنین دکتر مسجدی معاون اداری – مالی و مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور، مشاور وزیر بهداشت در دولت نهم و دهم، رئیس کمیته روان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور را نیز در تجربه کاری خود دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98021708990: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین