پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
ثریا شارقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران در دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران با حضور استاندار تهران، طی سخنانی در خصوص عدم جذب اعتبارات از سوی نهادهای حمایتی برای پرداخت اعتبارات اظهار داشت: در رابطه با این موضوع عمدتاً در بانک‌ها مشکل ضمانت را شاهد هستیم که باید لزوماً برای آن چاره اندیشی هایی صورت بگیرد.
شعار سال :  مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت: زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات با مشکل ضامن مواجه هستند.

ثریا شارقی صبح چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که با حضور استاندار تهران، هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران و سایر مسئولین در استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی در خصوص عدم جذب اعتبارات از سوی نهادهای حمایتی برای پرداخت اعتبارات اظهار داشت: در رابطه با این موضوع عمدتاً در بانک‌ها مشکل ضمانت را شاهد هستیم که باید لزوماً برای آن چاره اندیشی هایی صورت بگیرد.

شارقی در ادامه بیان داشت: به عنوان نمونه زنان سرپرست خانواری که برای دریافت تسهیلات ۳ میلیونی معرفی می‌شوند بانک‌ها شرایط سختی را برای پرداخت در نظر می‌گیرند که نیاز به نگاه ویژه ای در این زمینه وجود دارد و خیرین، افراد پشتیبان و کارفرمایان برای رفع این مشکل وارد شوند و از بانوان آسیب پذیری که توانایی ضمانت دریافت وام را برای کارآفرینی ندارند حمایت کنند.

شارقی در ادامه با تأکید برافزایش امید به زندگی اذعان داشت: بانویی که خانواده پذیرای او نیست و یا اینکه به هر دلیلی شرایط زندگی در منزل را ندارد باید با آموزش‌های لازم، افزایش امید به زندگی و استقلال مالی برای بهبود وضعیت زندگی خود تلاش کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در مورد جلوگیری از رشد فساد خاطرنشان کرد: باید به‌عنوان دولت جوابگو باشیم و مشکلات زنان را رفع کنیم، زمینه پذیرش و زندگی مطلوب آنان را ایجاد نمائیم در غیر این صورت فساد رشد خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:18 اردیبهشت1398، کدخبر:4611729، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین