پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان تهران گفت: حضور زنان ایرانی در مجامع بین المللی از جمله موضوعاتی است که امروز با بی مهری مواجه شده آن را خیلی جدی نمی گیریم و تاکنون با آن کنار نیامده ایم.

شعارسال: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان تهران گفت: حضور زنان ایرانی در مجامع بین المللی از جمله موضوعاتی است که امروز با بی مهری مواجه شده آن را خیلی جدی نمی گیریم و تاکنون با آن کنار نیامده ایم.

 ثریا شارقی روز دوشنبه در نشست تخصصی تشکل های اجتماعی و آیین پاسداشت خدمات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور بانوان رئیس جمهوری افزود:بانوان ایرانی توان حضور در مجامع بین‌المللی را دارند و باید از این فرصت برای نشان دادن گفتمان جمهوری اسلامی بهره گرفت.

وی یادآور شد: امروز ابزار تغییر و تاثیر دیگر با تبر و تیر نیست و باید از ابزار گفتمان استفاده کرد.

شارقی اظهارداشت: این فرصتی را که زنان ایرانی توانستنه اند در بسیاری از مجامع بین المللی کسب کنند و حتی در کرسی مشورتی بنشینند را باید غنیمت شمرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: زمانی که ما صحنه را خالی می کنیم و با فضاهای گفت و گو و گفتمان قهر می کنیم به آسانی کسی دیگر جای ما را پر می‌کند اتفاقی که با بی رحمی تمام علیه جمهوری اسلامی امروز رقم می خورد.

وی خاطر نشان کرد: به طور حتم باید فرصت حضور بانوان در مجامع بین المللی را با در نظر گرفتن نکات امنیتی فراهم ساخت و از نهادهای امنیتی خواست تا در کنار آنان حضور داشته باشند و این بانوان را همراهی کنند.

وی ادامه داد: بانوان ایرانی می‌توانند در پست های بین المللی و یا سازمان ملل حضور یابند چرا که بر اساس قوانین بین المللی در شرایط برابر توانمندی، زنان بر مردان اولویت دارند.

شارقی ادامه داد: زمانی که چنین فضایی وجود دارد چرا نباید از آن استفاده کرد به طور حتم تاثیر حضور و سخنرانی یکی از بانوان ایرانی به مراتب بیش از حضور چندین رایزن در مجامع بین‌المللی موثرتر است.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: زمانی که چنین توانمندی وجود دارد چرا نباید از آن استفاده کرد تا بتوانیم حضور پررنگ فعال زنان توانمند ایرانی را به شکل موثر در عرصه های بین المللی داشته باشیم.

این نشست به مدت سه روز با حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد شهرستان های استان تهران در استانداری برگزار می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3دی 1397 ، کدخبر:83145223 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
این صرفا مربوط به زنان نمیشه و همه جامعه ایرانی رو در بر میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین