پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم از مزارع اندیمشک گفت: پیش‌بینی‌ها از برداشت بیش از ۸۰ هزار تن محصول گندم در اندیمشک دلالت دارد.

شعارسال:  رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم از مزارع اندیمشک گفت: پیش‌بینی‌ها از برداشت بیش از ۸۰ هزار تن محصول گندم در اندیمشک دلالت دارد.

سید هدایت‌الله موسوی با اشاره به آغاز برداشت محصول کلزا از هفته گذشته از مزارع اندیمشک، اظهار کرد: پیش‌بینی برداشت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن محصول کلزار از مزارع اندیمشک می‌شود.

وی از آمادگی مراکز خرید کلزای تعاون روستایی با نرخ خرید تضمینی محصول کلزا در شهرستان اندیمشک افزود: بارندگی‌های اخیر، تندباد، طوفان و سیلاب به ۴۰۰ هکتار از مزارع کلزا در بخش مرکزی و الوار گرمسیری خسارت وارد آورد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: با توجه به خسارت‌های وارده به مزارع کلزای شهرستان اندیمشک امسال بیش از ۳۵ درصد پیش‌بینی افزایش تولید می‌شود.

موسوی با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم از مزارع اندیمشک گفت: پیش‌بینی‌ها از برداشت بیش از ۸۰ هزار تن محصول گندم در اندیمشک دلالت دارد.

وی افزود: ۱۰۰ دستگاه کمباین برای برداشت محصول گندم در اندیمشک قرنطینه و برداشت ۳۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی اندیمشک نیز از هفته پیش آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک تصریح کرد: باران، تندباد، طوفان و سیلاب فروردین ماه به ۶ هزار هکتار از اراضی زیر کشت محصول گندم ۴۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت پدید آمد.

موسوی گفت: ۳۶ هزار هکتار اراضی اختصاص یافته به گندم حدود ۶۸ هزار تن محصول گندم در سال گذشته برداشت شد.

 شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و میانه رشته کوه زاگرس افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:17 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.mehrnews.com ، 4611291

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین