پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
با اعلام مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان از مجموع بازیکنان و مربیان تیم بسکتبال این باشگاه که قهرمان لیگ برتر شدند، قرارداد ۸۰ درصد آنها برای فصل آینده و مسابقات آسیایی تمدید می شود.

شعارسال: تیم نفت آبادان که برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد به عنوان نماینده ایران برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا معرفی شده است. این در حالی است که با اتمام لیگ برتر، قراردادهای مربیان و بازیکنان این تیم به پایان رسیده و همین مسئله باعث وضعیت مبهم ترکیب تیم نفت برای شرکت در مسابقات پیش رو شده است.

این مسئله‌ای بود که حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان نیز به آن اشاره داشت و اینکه باید در این زمینه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

در همین رابطه احمد پارو رئیس امور ورزش و مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان بر تمدید قرارداد ۸۰ درصد مربیان و بازیکنان تیم بسکتبال این باشگاه تاکید کرد. وی همچنین در مورد جذب بازیکن خارجی و چگونگی حضور این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز توضیح داد.

احمد پارو گفت: قاعدتاً وقتی تیمی قهرمان می‌شود، شاکله اصلی آن به خصوص در کادر فنی و سرمربی حفظ می‌شود. مبنای کار ما در باشگاه نفت آبادان هم حفظ سرمربی تیم بسکتبال و دیگر همکارانش در کادر فنی است اما در مورد بازیکنان هر اقدامی را با صلاحدید سرمربی انجام خواهیم داد. قاعدتاً مربیان تیم با در نظر گرفتن مسائل فنی و روحی در این مورد تصمیم گیری خواهند داشت.

وی ادامه داد: در کل در بحث قراردادها مشکل خاصی ندارم. فکر می‌کنم ۸۰ درصد مجموعه تیم برای فصل آینده و مسابقات باشگاه‌های آسیا حفظ شود. در برخی پست‌ها نیازمند جذب بازیکنان جدید برای تقویت ترکیب تیم هستیم. در مجموع تغییراتی اعمال شده به صورت کلی خواهد بود.

رئیس امور ورزش باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین در مورد بازیکن خارجی و اینکه «آیا امکان جذب این دسته بازیکنان برای مسابقات آتی وجود دارد؟» خاطرنشان کرد: طبق آئین نامه شورای ورزش نفت آبادان با ممنوعیت بازیکن خارجی مواجه هستیم. به همین دلیل بود که برای فصل گذشته لیگ برتر بازیکن خارجی در ترکیب نداشتیم. این شرایط برای آینده هم وجود دارد. یعنی در مسابقات باشگاه‌های آسیا و بعد از آن فصل آتی لیگ برتر بدون بازیکن خارجی حضور خواهیم داشت.

پارو همچنین در مورد احتمال جذب بازیکن کمکی برای حضور تیم بسکتبال نفت آبادان در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: سطح این رقابت‌ها و تیم‌های شرکت کننده در آن قابل توجه است. طبیعی است برای اینکه نماینده‌ای قابل اعتماد و حریف محترمی برای دیگر تیم‌ها باشیم باید ترکیب خود را تقویت کنیم. در این مورد و برای جذب بازیکن کمکی برنامه داریم به خصوص که در سال‌های گذشته فدراسیون بسکتبال همکاری‌های لازم را در این زمینه با نماینده‌های اعزامی ایران داشته است.

«البته امسال تیم ملی بسکتبال هم همزمان برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شود. این مسئله خود می‌تواند محدودیت‌هایی را ایجاد کند.» وی در واکنش به این موضوع گفت: به هر حال تیم ملی و حضور در جام جهانی هم اهمیت خود را دارد اما باید شرایط نفت هم برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا درک شود. باید هماهنگی‌های لازم را در این زمینه با مسئولان فدراسیون داشته باشیم. قطعاً نشستی با مدیران فدراسیون خواهیم داشت تا تعاملات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که تیم بسکتبال این باشگاه در اولین حضور آسیایی بتواند نتایج خوبی کسب کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4611488: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
به امید موفقیتهای بیشتر ورزشکاران ایرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین