پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
فدراسیون بسکتبال علی رغم تصمیم اولیه، زمان بازی شهرداری گرگان و ذوب‌آهن را تغییر داد و این تصمیم باعث حواشی عجیب و غریب در اصفهان شد.

شعارسال: کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال ابتدا اعلام کرده بود که دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه برگزار می‌شود اما به دلیل صادر نشدن کارت بازی بازیکن خارجی دوم شهرداری گرگان مسئولان این تیم به بهانه تاخیر پرواز از فدراسیون خواستند تا مسابقه امروز برگزار شود.

پس از اینکه فدراسیون این موضوع را با باشگاه ذوب‌آهن در میان گذاشت اصفهانی‌ها مخالفت خود را اعلام کردند و پیام سیفی‌زاده رئیس کمیته مسابقات فدراسیون نیز اعلام کرد مسابقه پنجشنبه برگزار می‌شود اما فشار مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان و سرمربی تیم ملی و اسدالله کبیر مدیرفنی این تیم و عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال بر فدراسیون باعث شد در نهایت مسابقه به امروز موکول شود که این مساله گره کار را کورتر کرد.

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را قبول نکرد و امروز نیز تیم ذوب‌آهن در سالن ملت اصفهان حاضر نشد و بازیکنان و اعضای شهرداری گرگان پشت درهای بسته ماندند.

به نظر می‌رسد حمایت عجیب فدراسیون از یک تیم در نهایت به باخت فنی ذوب‌آهن منتج خواهد شد اما اینکه برنامه‌های لیگ تنها برای یکی دو مربی و باشگاه تغییر می‌کند اتفاقی عجیب برای بسکتبال کشور است.

نکته جالب توجه اینجاست که در جریان لیگ زنان پرواز یک تیم تهرانی به مشهد بارها لغو شد اما فدراسیون زیر بار تغییر زمان مسابقه نرفت اما برای تیم شهرداری گرگان همه چیز مهیا شد تا بازیکن خارجی دوم این تیم هم به مسابقه برسد.

باید دید در نهایت تصمیم فدراسیون برای این گره کور خود ساخته چه خواهد شد.

پیش از این بسیاری از کارشناسان اعلام کرده بودند که مربیان ملی نباید در لیگ تیم‌داری کنند چرا که احتمال به وجود آمدن چنین حاشیه‌هایی وجود دارد. حالا مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی و فرزاد کوهیان به عنوان مربی تیم ملی در لیگ برتر تیم داری می‌کنند و هدایت دو تیم مدعی قهرمانی را هم برعهده دارند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29آذر1398 ، کدخبر: 83601897: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
چه تو فوتبال چه بسکتبال چه جاهای دیگه با اصفهانی ها خوب نیستن کلا ما چشم دیدن پیشرفت دیگران رو نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین