پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
محمدرضا داورزنی در خصوص بازنشستگی‌اش از فدراسیون والیبال اظهار داشت:‌ بعضی‌ها دوست دارند این صحبت‌ها را مطرح کنند که من بازنشسته هستم. اگر بازنشسته بودم، ابلاغ می‌دادند. در وزارت ورزش بعضی از رؤسای فدراسیون‌ها بازنشسته بودند و به آنها ابلاغیه صادر شد. قانونی هست که تا سن 65 سالگی می‌توانند کار کنند و یک کمیسیونی آن را تأئید می‌کند.

شعار سال: محمدرضا داورزنی در خصوص بازنشستگی اش از فدراسیون والیبال اظهار داشت: بعضی ها دوست دارند این صحبت ها را مطرح کنند که من بازنشسته هستم. اگر بازنشسته بودم، ابلاغ می دادند. در وزارت ورزش بعضی از رؤسای فدراسیون ها بازنشسته بودند و به آنها ابلاغیه صادر شد. قانونی هست که تا سن 65 سالگی می توانند کار کنند و یک کمیسیونی آن را تأئید می کند. 

وی افزود: هرکس بازنشسته بشود، روال قانونی را طی می کند و نامه ای از سوی سازمان بازنشستگی صادر می شود و پایان کار او اعلام می گردد. در شرایطی که همه خبرها به سوی کرونا است، دوستان خبرهای کمی دارند و فقط به این موضوع می پردازند.
وی در گفت وگو با برنامه رکورد در خصوص انتخاب سرمربی تیم والیبال گفت: متناسب با انتظارهایی که است و باید جامعه عمل بپوشانیم، باید ببینیم در چه گروهی و چه شرایطی و چه امکاناتی داریم و چه مربیانی در حال حاضر هستند که می توانیم آنها را انتخاب کنیم. آیا می توانیم مربیان طراز اول را انتخاب کنیم؟ تیم ما المپیکی است و شرایط ایده آلی دارد. دوشنبه هم اندیشی با مربیان داریم و قرار است تصمیم درستی را با اتخاذ منابع مالی بگیریم تا بینیم با چه مربی و به چه اهدافی می خواهیم برسیم.
داورزنی در خصوص انتخاب مربی ایرانی عنوان کرد: اگر به جمع بندی برسیم، با مربی ایرانی آن را انتخاب می کنیم، اما واقعیت این است که نیمکت تیم ملی باید وزن قابل قبولی داشته باشد. ما می خواهیم از گروه خود بالا بیاییم طبیعی است با تیم های قدرتمندی بازی خواهیم کرد. باید تصمیم درستی گرفته شود. تیم ملی ما در المپیک حاضر است و خیلی ها آرزو دارند سرمربی این تیم شوند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت تی نیوز،  تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1399، کدخبر:6066160439909،www.tnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین