پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
محمدرضا داورزنی گفت:من در خدمت والیبال هستم و اگر قرار بود والیبال را ترک کنم، در این عرصه حاضر نمی‌شدم. به لحاظ قانونی می‌توانم در خدمت والیبال باشم.

شعار سال:محمدرضا داورزنی در خصوص شرایط والیبال کشور اظهار داشت: شرایط عمومی که بر دنیا حاکم است، بر والیبال کشور هم حکفرماست. فعالیت‌های ورزش در تمام دنیا تعطیل شده و تمام کشور‌ها در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند. فدراسیون والیبال هم در حال برنامه ریزی برای مسابقات آینده چه در سطح بین‌المللی و کشوری است. بعد از کرونا باید خودمان را آماده لیگ جهانی و المپیک کنیم. باید شرایط بهتری را برای تیم ملی فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص صحبت‌های مطرح شده درباره رفتار مربی تیم‌های پایه و کتک زدن بازیکنان گفت: حرف‌ها درست انتقال پیدا نکرده. من از آقای وکیلی حمایت کرده‌ام. من بحث خودمانی را با یک خبرنگار مطرح کرده‌ام. سوتفاهم به وجود آمد، بحث کلی آن بود که وسواسی برای تیم‌های نوجوانان داریم.

وی افزود: منهای سرمربی تیم نوجوانان خانم‌ها که انتخاب شدند، هنوز برای دیگر رده‌ها سرمربی انتخاب نشده و فدراسیون در حال تصمیم‌گیری است. اصلا بحث انتخاب آقای وکیلی مطرح نبوده، بحث سر تفاوتی است که بین تیم بزرگسالان و نوجوانان وجود دارد و بعد اخلاقی و رفتاری که باید در نظر بگیریم و این موضوع نباید رسانه‌ای می‌شد. فدراسیون دغدغه‌هایی دارد که شرایط مناسبی را باید برای تیم ملی نوجوانان فراهم کند. مطرح شدن این موضوع برای فدراسیون والیبال کار درستی نبود. با تدابیری که اتخاذ کرده‌ایم، در حال بررسی هستیم چه مدل و شاخصی را برای رده‌های پایه در نظر بگیریم.

داورزنی در خصوص مسائل مطرح شده در مورد بازنشستگی و ترک فدراسیون والیبال عنوان کرد: این حرف‌ها ۴ سال است که مطرح می‌شود، من در خدمت والیبال هستم و اگر قرار بود والیبال را ترک کنم، در این عرصه حاضر نمی‌شدم. به لحاظ قانونی می‌توانم در خدمت والیبال باشم.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص بازگشت دوباره‌اش به فدارسیون والیبال تاکید کرد: طی ۱۲ سال که در فدراسیون والیبال حضور داشته‌ام، این رشته یکی از موفق‌ترین رشته‌های کشور بود. ۲۵ سال کار‌هایی انجام شد که الان والیبال جزو ۸ تیم برتر دنیا است. خیلی‌ها کمک کردند که ما بتوانیم موفق شویم از مربیان وطنی و سایر افرادی که در پایه‌ها تلاش کردند. من به درخواست وزیر به وزارت رفتم و در آنجا کار کردم، اما وقتی مقام معظم رهبری فرمودند نگاه بیشتری به والیبال داشته باشیم، ترجیح دادم برگردم. من کار‌های زیادی از جمله در وزارتخانه کشور، استانی انجام دادم و با تجربه مدیریت اجرایی که داشتم، علاقه دارم در این حوزه فعالیت کنم.

وی در مورد فسخ کولاکوویچ و موضوع فسخ نشدن قراردادش تصریح کرد: مصاحبه‌ای که ایشان گفته‌اند قرارداد من فسخ نشده برای ۱۲ روز قبل بود و بعد از آن مکاتباتی صورت گرفت و ایمیل فرستادیم. او گفته بود که کتبا به من این موضوع را نگفته‌اند و ما برایشان ارسال کردیم و قرار است در چند روز آینده نتیجه را به ما بگویند. ایشان قرار بود برای المپیک در ایران حاضر شوند که این اتفاق به خاطر شرایط کرونایی رخ نداد و در ایران حاضر نشدند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت خبرورزش، تاریخ 31 فروردین 1399، کدخبر:255705،www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین