پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مبنای سیاست حراست، سه مولفه قانون، شرع و‌اخلاق است اظهار داشت :با دستور وزیر ورزش، هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نمی گیرد .

شعار سال: جعفر سمیعی در حاشیه گردهمایی مدیران کل ورزش و‌جوانان سراسر کشور اظهار داشت :مبنای سیاست حراست این وزارتخانه براساس سه مولفه قانون،شرع واخلاق است که اگر بتوانیم اخلاق را در این مولفه ها ببشترببینیم قطعا بسیاری از مسایل را با اخلاق مداری مرتفع خواهد شد.

او اظهارداشت :دستورالعمل و‌ظایف به مجموعه حراست ادارات کل و‌مجموعه ورزش ابلاغ شده است و بیان کرده ایم که صیانت از مدیران و مجموعه پرسنل بخشی از وظایف ماست که تمامی اعضا حراست باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان این موضوع را مورد تاکید قرار دادکه در حوزه حراست ،پیشگیری اهمیت بسیار بالایی داردو اطلاع رسانی به موقع از وظایف اصلی ماست،بنابراین ما تلاش می کنیم تا اطلاعات لازم رابه موقع در دسترس مدیران قراردهیم تا انها بتوانند در شرایط مقتضی تصمیم گیری کنند.

سمیعی همچنین این نکته را مورد توجه قرار داد با بررسی هایی که انجام دادیم و گفت و گوهایی که با وزیر داشتیم به این نتیجه رسیدیم که هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نگیرد . ضمن اینکه با توجه به مشکلاتی که ممکن است در خارج از کشور برای هریک از اعضا تیم پیش بیاید نماینده حراست با آموزش هایی که دیده می تواند وارد عمل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تاریخ 24 مرداد 98، کد مطلب: 1796734: www.news.msy.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین