پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان از ارکان اصلی ارتقای رشته فوتسال در میان علاقه مندان به این رشته است ، هیات های ورزشی استانها به این موضوع در برنامه ریزی ها توجه بیشتری داشته باشند.

شعار سال: سعید خدارحمی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران در یزد گفت: مربیان آموزش دیده، نقش اصلی در توسعه علمی فوتسال بر عهده دارندخدارحمی به توانایی مربیان فوتسال کشور اشاره کرد و وجود زیرساخت های مناسب در استان ها را برای توسعه فوتسال فرصت دانست و بهره گیری از آن ها را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی از اهداف مهم فدراسیون است، بر برنامه ریزی هیات های فوتبال و پیگیری برای برگزاری کلاس های مورد نیاز در استان ها تاکید کرد.

به گفته مدرس فدراسیون فوتبال ، اگر مربیان فوتسال به دانش روز مجهز باشند می توانند با تربیت بازیکنان حرفه ای در پیشرفت این رشته و تقویت تیم ها و باشگاه ها برای حضور در رقابت های استانی و کشوری موثر باشند.

دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران از پنجشنبه 22 شهریور ماه 1397 با شرکت 17 نفر از اعضای باشگاه های شهرستان های یزد در ورزشگاه شهید نصیری مرکز این استان آغاز شد و به مدت پنج روز و پس از 40 ساعت تدریس نظری و عملی پایان می یابد.

این دوره زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال یزد برگزار می شود.

شرکت کنندگان زیرنظر مدرسان اعزامی با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا شدند.

استان یزد 60 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی دارد و افزون بر 70 مربی فوتسال در این منطقه فعالیت دارند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 23 شهریور 97، کد مطلب: 83032783، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
داشتن مربی تو همه ی ورزشا مهمه ..:/ ماشاله کلی هم بول صرف ورزش میشه :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
1
1
ا.ف75
دقیقا چیزی که منم به اون اعتقاد دارمدهمینه چون بازکن های ما واقعا مسعدن تو ایم رشنه و تنها با یه مربی بزرگ میتونن موفق بشنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین