پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
استاندار اصفهان خبر از رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اصفهان با همکاری بانک صنعت و معدن داد.

شعارسال:استاندار اصفهان خبر از رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اصفهان با همکاری بانک صنعت و معدن داد.

عباس رضایی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: تحقق شعار رونق تولید وظیفه‌ی شرعی همه مدیران است و باید به این وظیفه‌ی مهم جنبه عملی و اجرایی داد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شعار امسال را در مقام عمل اجرایی کنیم و رونق تولید را در استان داشته باشیم باید مسائل کارگر و کارفرما کنار هم دیده شود.

استاندار اصفهان افزود: تحقق شعار رونق تولید وظیفه شرعی همه مدیران است و باید به این وظیفه مهم جنبه عملی و اجرایی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید کمیته‌ای با حضور ارگان‌های نظارتی تشکیل شود که حقوق و منافع دولت و در عین حال تعطیل نشدن کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در کنار هم مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شود.

رضایی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ستاد تسهیل را پیش‌بینی کرده و اختیاراتی را به این ستاد داده، تصریح کرد: در این جلسه مشکلات دو واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد بدون اینکه به حق دولت خدشه‌ای وارد شود مشکلات این واحد حل و فصل شود.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مشکلات مربوط به سرمایه در گردش این واحدها نیز در قالب این توافقات مرتفع شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار21 اردبیهشت 98، کدخبر: 761913،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین