پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه گوشت تنظیم بازاری پایان یافته و توزیع گوشت وارداتی با ارز نیمایی تابع شرایط عرضه و تقاضاست.

شعارسال: محمد قبله در مورد خبری مبنی بر تخصیص ۴ کیلوگرم گوشت تنظیم بازار به سرپرستان خانوار، گفت: براساس آخرین تصمیمات کارگروه تنظیم بازار واردات گوشت از ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز نیمایی تغییر کرده و توزیع آن هم تابع شرایط عرضه و تقاضا است.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در حال حاضر گوشت تنظیم بازاری توزیع نمی‌شود، گفت: در دوره‌ای که گوشت تنظیم بازاری توزیع می‌شد، هر فردی از اعضای خانواده می‌توانست با ارائه کارت ملی سرپرست خانواده اقدام به دریافت ۴ کیلوگرم گوشت به قیمت مصوب کند.

وی با تاکید بر اینکه عرضه گوشت تنظیم بازاری متوقف شده است، گفت: در حال حاضر گوشت‌های موجود در بازار از طریق تولیدات داخلی تامین می‌شود، ضمن اینکه بخشی از گوشت مورد نیاز از این پس از طریق واردات با ارز نیمایی تامین می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگروفودنیوز ، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1398 ، کدخبر: - : www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین