پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
مدیر کل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: طی یکی دو روز آتی ۶۰ تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع می‌شود.سید حمید شاهرخی با اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز در لرستان اظهار کرد: مانند روال گذشت امسال نیز در ماه مبارک رمضان سهمیه ویژه گوشت مرغ و گوشت قرمز به استان اختصاص پیدا کرد.
شعار سال:  مدیر کل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: طی یکی دو روز آتی ۶۰ تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع می‌شود.

سید حمید شاهرخی  با اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز در لرستان اظهار کرد: مانند روال گذشت امسال نیز در ماه مبارک رمضان سهمیه ویژه گوشت مرغ و گوشت قرمز به استان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته ۱۰۰ تن مرغ منجمد از محل ذخیره شرکت پشتیبانی امور دام لرستان و موجودی سردخانه بین تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کنندگان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با توجه به کاهش قیمت مرغ گرم در بازار تقاضای چندانی نداشتیم.

شاهرخی عنوان داشت: بیشترین تقاضای مرغ منجمد مربوط به مراکز عمده مصرف مانند دانشگاه‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی است و این خود به تنظیم بازار مرغ کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت قرمز از محل واردات بخش خصوصی به استان اختصاص پیدا کرد که برای تحویل در استان برای مباشر یعنی سازمان همیاری شهرداری‌ها معرفی نامه صادر شده و ظرف فردا یا پس فردا وارد استان می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: گوشت قرمز زیر نظر کارگروه تنظیم بازار استان به طور هدفمند و یا عمومی توزیع می‌شود.

شاهرخی افزود: قیمت گوشت ران برای مصرف کننده ۳۳ هزار تومان و گوشت سردست ۳۲ هزار تومان است.

وی بیان کرد: قیمت گوشت قرمز توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان مصوب و به سازمان صمت ابلاغ می‌شود، سازمان صمت نیز به مباشر و عاملان توزیع ابلاغ می‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:23 اردیبهشت1398،کدخبر:6931953،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین