پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۷۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار آموزشی کشور به قوانین جدید نیاز ندارد و تنها اراده وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش را می‌طلبد.
شعار سال : حمدمهدی زاهدی ،پیرامون اهمیت اصلاح نظام آموزش کشوراظهار کرد: اصلاح ساختار آموزشی کشور به قوانین جدید نیاز ندارد، البته ممکن است مجلس با افزودن ماده قانونی در این زمینه الزامی ایجاد کند، اما چیزی که اهمیت دارد اراده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش در این‌باره است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر وزارت آموزش و پرورش پای کار بیاید و در شورای سنجش پذیرش دانشجو برنامه‌ریزی شود، برای حذف کنکور و جذب دانشجویان مشکلی نیست.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که رئیس مجلس برای کمیسیون تکلیف کرده اعضا در این زمینه مطالعه می‌کنند و اگر نیاز به قانون جدید باشد حتماً این کار را انجام می‌دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 380397،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین