پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر علیرضا زالی را به عنوان مشاور این معاونت و مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، منصوب کرد.
شعار سال : دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر علیرضا زالی را به عنوان مشاور این معاونت و مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، منصوب کرد.
 به نقل از وبدا، در متن حکم دکتر لاریجانی خطاب به دکتر زالی آمده است: "همانطور که مستحضرید تربیت نیروی انسانی با دانش و مهارت و مطابق با استانداردهای بین المللی و در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه از جمله اولویت‌هایی است که مکرراً در اسناد بالادستی کشور و منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

بر این اساس و به منظور ارتقای پاسخگویی حوزه آموزش، برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به عنوان نقشه راه توسعه آموزش عالی سلامت تدوین شده و با همکاری دست اندرکاران این حوزه در دست اجرا می‌باشد. در برهه زمانی فعلی که این نقشه راه طی سال‌های گذشته اجرایی و در حوزه آموزش علوم پزشکی نهادینه شده، ضروری است تا با بهره مندی از ظرفیت‌های صاحبنظران این حوزه بسترهای ظهور آثار این برنامه‌ها در عرصه‌های دانشی و ارائه خدمات حوزه علوم پزشکی فراهم گردد.

از دیگر سو ارتقای استانداردهای آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از نکات مهمی است که در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی بر آن تاکید شده است. در این راستا به عنوان مشاور اینجانب و باتوجه به پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، به عنوان مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی این دبیرخانه منصوب می‌گردید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید. "

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:23اردیبهشت1398،کدخبر:98022312114،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین