پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۳۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
قرار شده ۲۵ تا ۳۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اجرا شود که حقوق آنها را ۳۰۰ تا یک میلیون تومان افزایش خواهد داد.

شعارسال: کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه خواستار افزایش حقوق بر اساس فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری شدند که تاکنون ۱۰ هزار امضا در این سامانه ثبت شده است.

آنها نوشته‌اند، کارکنان خدوم کشاورزی و سازمان‌های تابع علی‌رغم درخواست‌ها و پیگیری‌های بسیار در مورد افزایش حقوق و مطالبات تاکنون هیچ جوابی دریافت نکردند و با پایین‌ترین سطح حقوق نسبت به سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی به خدمت‌رسانی صادقانه مشغول هستند.

رعایت و افزایش مطالبات فصل دهم کمترین خواسته این کارکنان و بازنشستگان این وزارتخانه است و امیدواریم با پیگیری دست‌اندرکاران و هیأت دولت دغدغه این قشر زحمتکش برطرف شود.

در صورتی که این فصل از قانون برای کارکنان بخش کشاورزی اجرا شود، حقوق آنها افزایش خواهد یافت.

در بررسی آخرین پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی و نتیجه آن با اسد پاریاد مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت‌وگو کردیم.

وی گفت: آخرین پاسخی که مسئولین دولتی به ما داده‌اند این است که قرار شده ۲۵ تا ۳۰ درصد از امتیازات فصل دهم را کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برخوردار شوند.

مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه به زبان ساده این برخورداری از امتیاز به چه میزان افزایش حقوق را برای آنها رقم خواهد زد، گفت: در صورتی که ۲۵ تا ۳۰ درصد امتیازات فصل دهم به کارکنان بخش کشاورزی داده شود، حداقل ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر تا یک میلیون تومان به حقوق کارکنان بخش کشاورزی کشور اضافه می‌شود.

پاریاد گفت: مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور به صورت شفاهی به ما اعلام کردند که سازمان‌هایی که تاکنون از امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار نشده‌اند، قرار شده است ۲۵ تا ۳۰ درصد از امتیاز آن برخوردار شوند.

وی در پاسخ به اینکه آخرین مکاتبه شما با چه کسی بوده است، گفت: آخرین مکاتبه ما برای افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بوده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ۲۱ اسفند ۹۵ تصویب‌نامه هیأت وزیران را به وزارتخانه‌ها ابلاغ کرد که در آن مصوب شده بود سقف حداقل امتیازات مواد ۶۵، ۶۶، ۶۸ و ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری ۵۰ درصد افزایش یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شناسنامه قانون، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1398 ، کدخبر: 5512 : www.shenasname.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
خلاصه من کارمند جهاد کشاورزی عمرم تمام شد و بچه هایمان گرسنه و خودم شرمنده و هنوز امسال دریغ از پارسال لعنت به این زندگی که ما اجاره خانه مان را نمی توانیم پرداخت کنیم صاحب خانه میاد به هیکل مان جلو بچه هایمان آفتابه بر می دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
بنده هم کارمند جهاد هستم متاسفانه حقوق ما به قدری کم است که به هیچ وجه پوشش هزینه های اولیه یک زندگی ساده را نمیدهد و در این در حالیست که سایر ارگانها چند سال است که از امتیازات فصل دهم برخوردارند. واقعا تبعیض تا حد؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
لعنت بر مسولان بی کفایت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین