پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعاً ۱۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.
شعارسال: صالحی اعلام کرد: افزایش حقوق‌ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان‌سازی است.

وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با ۱۸% می‌باشد. البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.

دکتر سیدمیعاد صالحی همچنین درباره همسان‌سازی گفت: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان‌سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

وی در جمع بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان عزیز رشد ۲۴ درصد تا ۴۰ درصدی پیدا می‌کند. بنابراین حقوق پایین‌ترین گروه‌های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید.

احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و بر روی سایت صندوق بارنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 98022311876 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
با اینهمه گرانی وتورم بازنشسته ها چطور باید گذران زندگی کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین