پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی خبر داد. وی تصریح کرد: بر این اساس، از یکم فروردین سال ۹۸ مستمری تمام دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان (معادل ۳۶/۵ درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل) و برای سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند سال ۹۷ به علاوه مبلغ ثابت ۲۶۱ هزار و ۱۴۷ تومان افزایش می‌یابد.

شعارسال: سرپرست سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی خبر داد. وی تصریح کرد: بر این اساس، از یکم فروردین سال ۹۸ مستمری تمام دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان (معادل ۳۶/۵ درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل) و برای سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند سال ۹۷ به علاوه مبلغ ثابت ۲۶۱ هزار و ۱۴۷ تومان افزایش می‌یابد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

محمدحسن زدا در گفتگو با تسنینم با اشاره به تصویب پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مبنی بر افزایش مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۹۷ برقرار شده است، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع مورد موافقت دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، از یکم فروردین سال ۹۸ مستمری تمام دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان (معادل ۳۶/۵ درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل) و برای سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند سال ۹۷ به علاوه مبلغ ثابت ۲۶۱ هزار و ۱۴۷ تومان افزایش می‌یابد. افزایش مستمری سایر افرادی که مستمری آن‌ها به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است، به ترتیب براساس افزایش‌های مذکور و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

زدا در اتباط با پرداخت مستمری بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت، گفت: تا پایان این ماه افزایش مستمری‌ها اعمال می‌شود و حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفباء و طبق مصوبه جدید انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد مابه التفاوت مستمری فروردین ماه نیز با حقوق اردیبهشت پرداخت شود و در صورتی که اعتبارات تامین نشود این پرداخت به ماه‌های بعدی موکول می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصویب مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی هر ماه ۱۴۰۰ میلیارد تومان با توجه به افزایش مستمری و حقوق بازنشستگان به هزینه‌های سازمان اضافه خواهد شد و در سال این رقم به ۱۷ هزار میلیارد تومان می‌رسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار : 13اردیبهشت 98، کد خبر:474530 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
طفلک بازنشسته ها با این حقوق کم تو این گرانی ها میخوان چیکار کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین