پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
حسین طهماسبی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با انتقاد از عملکرد مسئولین استانی در عدم رسیدگی به مردم پلدختر گفت: حرف صریح و قاطع ما این است، قصه سرپل ذهاب، نباید در پلدختر تکرار شود

شعارسال: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان گفت: شرایط کمپ‌های مردم سیل‌زده پلدختر که از حداقل امکانات سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی محرومند، غیر قابل پذیرش است.

حسین طهماسبی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با انتقاد از عملکرد مسئولین استانی در عدم رسیدگی به مردم پلدختر گفت: حرف صریح و قاطع ما این است، قصه سرپل ذهاب، نباید در پلدختر تکرار شود.

طهماسبی افزود: افتضاح عملکردی مدیران استانی در قصه سیل پلدختر قابل چشم پوشی نیست. نه تمهیدات لازم علیرغم پیش بینی‌ها در روز‌های اول سیل فراهم شد و نه پس از ۴۰ روز از سیل که جز وعده‌های پوچ و توخالی مردم پلدختر از مسئولان استانی چیزی دیده نشده که قابل چشم پوشی نیست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان اضافه کرد: استاندار و مرادپور، نماینده ویژه استاندار در پلدختر، چگونه شب، سر آسوده در بستر گرم و نرم بربالین می‌گذارید. در حالی که مردم مظلوم پلدختر در گرمای طاقت فرسای ۵۰ درجه، ۴۰ روز پس از سیل ویرانگر خواب راحت ندارند.

وی با طرح این پرسش که نماینده ویژه استاندار چرا نباید برای جمع کردن این نابسامانی‌ها در پلدختر مستقر شود، گفت: ۵۰ هکتار انجیرستان که اشتغال ۵۰۰۰ نفر از اهالی پلدختر را در خطر انداخته است. علیرغم همه اهمیتش مورد کمترین توجه مدیران استانی قرار دارد.

طهماسبی ادامه داد: فرماندار پلدختر از روز‌های اول سیل تا به الان به خاطر بی کفایتی، میزان نارضایتی از او در بین مردم پلدختر به اوج خود رسیده است. چرا در اوج درد‌های مردم پلدختر صرفا به خاطر سیاسی بازی‌ها امکان تغییر مدیران بی کفایت وجود ندارد؟ شرایط کمپ‌های مردم سیل زده پلدختر که از حداقل امکانات سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی محروم اند غیر قابل پذیرش است. حرف صریح ما اینست؛ قصه سرپل ذهاب نباید در پلدختر تکرار شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان تاکید کرد: قوه قضاییه به ماجرای مدیران ناکارآمد، بی کفایت و غیر پاسخگو ورود کند؛ پروژه‌های استانی پر از مشکلات فنی اند. پل‌های دو سال ساخته شده به راحتی تخریب می‌شوند. لرستان مظلوم علیرغم همه پتانسیل هایش سال هاست مدیران ناکارآمد بر تنش زخم‌ها زده اند.

وی گفت: فضای آزمون و خطای مدیران در لرستان بس است دیگر. رک می‌گوییم مدیرانی که عرضه مدیریت در این اوضاع را ندارند، عرضه جمع کردن امور را ندارند عرصه را رها کنند. میدان را برای شایستگان خالی کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان اظهار کرد: با افتخار می‌گوییم، در قصه حماسه پلدختر و معرکه‌ای که حزب الله راه انداخته بود بسیج دانشجویی با همه توان و وسع خود به میدان آمد. چه در سیل اول که جزو پیش قراولان اعزام گروه جهادی بوده ایم. چه قرارگاه جهادی که روزانه ۵۰۰ نفر در پلدختر اسکان و ساماندهی داد. چه آنکه بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در سراسر کشور به پلدختر اعزام شدند و چه توزیع هزاران بسته اقلام که با شناسایی دقیق صورت گرفته و چه قالیشویی چه ساخت حمام موقت و تعمیر وسایل مردم و...


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت 1398 ، کدخبر:764858 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین