پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
بهرام سرمست در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان این که روابط عمومی ها یک نقش دوجانبه دارند، افزود: از سوی دیگر آنان، مطالبات و نیازهای مردم و جامعه را برای تصمیم گیری درست و واقعی به تصمیم گیران منتقل می کنند.
شعار سال:استاندار قم گفت: روابط عمومی ها باید سیاست ها و تصمیم های سازمان خود را برای افکار عمومی از طریق رسانه ها تبیین کنند.

بهرام سرمست در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان این که روابط عمومی ها یک نقش دوجانبه دارند، افزود: از سوی دیگر آنان، مطالبات و نیازهای مردم و جامعه را برای تصمیم گیری درست و واقعی به تصمیم گیران منتقل می کنند.

وی با بیان این که روابط عمومی یک مرزبندی با روابط خصوصی دارد، گفت: جغرافیای بحث روابط عمومی که درباره آن سخن می گوییم، در عصر ارتباطات است، البته عصر ارتباطات به دنبال عصر اطلاعات معنا و مفهوم پیدا می کند.

وی تصریح کرد: امروزه ما وارد در عصر ارتباطات شده ایم و به عبارتی انفجار اطلاعات رخ داده است وامروز به انتشار، بیان چرخش وگردش اطلاعات نیاز پیدا کرده ایم، فردی هنرمند است که فن بیان قوی تر داشته و دارای مهارت های ارتباطی باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امروزه قدرت در بیان و اندیشه است و همچنین باید بتوانید به خوبی صداهای گوناگون را بشنوید و اگر شنونده خوبی باشید، یک نوع مهارت ارتباطی است.

وی با بیان این که اطلاعاتی را که می شنویم، باید بتوانیم تجزیه و تحلیل کنیم، گفت: بُعد دیگر ارتباط این است که چقدر می توانیم با مخاطبان خود، به یک ارتباط موفق و موثر دست یابیم و پیام ما توسط مخاطب به درستی دریافت و بازخورد آن از مخاطب گرفته شود.

وی تاکید کرد: در عصر ارتباطات، بی نیاز از اطلاعات نیستیم و هیچ فرایند ارتباطی اجتماعی بدون انتقال اطلاعات صورت نمی گیرد، از این رو هر روابط عمومی موفق باید بتواند تولید محتوا و اطلاعات و سهمی در چرخش اطلاعات داشته باشد.

استاندار قم اضافه کرد: در جهان امروز؛ دانایی و اطلاعات، محور ثروت شده و از این نظر، آن ارتباطی موفق است که از لحاظ محتوایی غنی باشد.

سرمست خاطرنشان کرد: سازمانی می تواند در جامعه پیرامونی خود موفق عمل کند که تولید محتوا و ابتکار عمل داشته باشد و فقط مصرف کننده نباشد.

وی تصریح کرد: در مصرف اطلاعات نیز باید هوشمندانه و آگاهانه اطلاعات را مصرف کنیم، چراکه مصرف هر اطلاعاتی برای ما سودمند نیست.

در پایان این همایش مدیران و کارکنان روابط عمومی های دستگاه های مختلف استان، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در آیین غبارروبی حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(ع) و ضیافت افطاری شرکت کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر:پ847854،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین