پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۹۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم فهرست نشریات علمی دارای اعتبار در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی، علوم پایه و هنر و معماری را منتشر کرده است. در این فهرست همچنین لیستی از نشریات لغو اعتبار شده منتشر شده است.

شعارسال: دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم به تازگی فهرست نشریات علمی دارای اعتبار و نیز تعدادی از نشریات لغو اعتبار شده را منتشر کرده است.

 به نقل از ایسنا، دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم فهرست نشریات علمی دارای اعتبار در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی، علوم پایه و هنر و معماری را منتشر کرده است. در این فهرست همچنین لیستی از نشریات لغو اعتبار شده منتشر شده است.

بر اساس این فهرست، ۱۸ نشریه نیز در رشته دامپزشکی به عنوان نشریات معتبر معرفی شده‌اند.

لیست مجموع نشریات معتبر دامپزشکی اعلام شده، به شرح زیر است:



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر ، تاریخ انتشار : 1خرداد 98، کد خبر:49371 ،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین