پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
اینجا جایی برای نشریات دانشجویی شماست. جایی برای انتشار اخبار نشریات، گفتگوها و میزگردهایی پیرامون اوضاع و احوال نشریات در دانشگاه‌ها، اطلاع از آخرین اخبار جشنواره‌های نشریات دانشجویی و بازنشر محتواهای برگزیده‌ نشریات.
شعارسال: پس از مشکلاتی که برای سامانه «پند» ایجاد شد و ارتباط‌مان با نشریات دانشجویی را مختل کرد، مدت‌ها به دنبال یک راه حل تازه بودیم تا مثل گذشته، نشریات دانشجویی و دانشجویان اهل قلم بتوانند تولیدات رسانه‌ای خود را در اختیار مخاطبان خبرگزاری دانشجو قرار دهند. راه‌حل تازه ما از چهارشنبه به راه افتاد: زیرصفحه‌ی «نشریات دانشجویی» در سرویس دانشگاه.

اینجا جایی برای نشریات دانشجویی شماست. جایی برای انتشار اخبار نشریات، گفتگوها و میزگردهایی پیرامون اوضاع و احوال نشریات در دانشگاه‌ها، اطلاع از آخرین اخبار جشنواره‌های نشریات دانشجویی و بازنشر محتواهای برگزیده‌ نشریات. خلاصه که این، همان «پاتوق نشریات» قدیمی است، با شکل و شمایلی تازه و در دل سایت خبرگزاری دانشجو.

همه دانشجویانی که نشریه دارند یا اهل نشریه هستند و نشریات خوب را مطالعه می‌کنند، می‌توانند نشریات برگزیده را پس از انتشار در دانشگاه‌ها، برای شناسه‌ @SNNuni_mags1 در تلگرام بفرستند تا خبر انتشار و فایل کامل آن در زیرصفحه‌ «نشریات دانشجویی» بارگذاری شود. به همین سادگی، به همین خوشمزگی!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 31 فروردین 1398 ، کدخبر: 758434 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین