پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۳۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
دیروز عصر در حالی که زمان ثبت‌نام قرعه‌کشی هیئت نظارت بر انتخابات و کمیته اجرایی انتخابات ساعت ۱۵ عصر به اتمام رسیده بود، در کمال تعجب چند دقیقه بعد برخلاف قانون اعلام به تمدید یک ساعه این ثبت‌نام شد.

شعارسال: دیروز عصر در حالی که زمان ثبت‌نام قرعه‌کشی هیئت نظارت بر انتخابات و کمیته اجرایی انتخابات ساعت ۱۵ عصر به اتمام رسیده بود، در کمال تعجب چند دقیقه بعد برخلاف قانون اعلام به تمدید یک ساعه این ثبت‌نام شد.

به گفته یکی از نمایندگان نشریات حاضر در هفدهمین انتخابات سراسری وزارت علوم، دیروز عصر در حالی که زمان ثبت نام قرعه کشی هیئت نظارت بر انتخابات و کمیته اجرایی انتخابات ساعت 15 عصر به اتمام رسیده بود، در کمال تعجب چند دقیقه بعد برخلاف قانون اعلام به تمدید یک ساعه این ثبت نام شد.

نیم ساعتی طول کشید تا بالاخره، یکی از اعضای سابق کمیته ناظر بر نشریات وزارت علوم با پوشه ای حاوی اسامی به محل ثبتنام قرعه کشی رسید و اسامی جدیدی خارج از مهلت تعیین شده برای ثبتنام وارد لیست کرد.

گفتنی است، این موضوع از جمله تخلفات ادامه دار اعضای مسبوق به سابق کمیته ناظر بر نشریات وزارت علوم محسوب می‌شود که پیش از انتخابات آغاز شده و بعد از آن هم ادامه خواهد داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 ، کدخبر: 769496،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین