پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۵۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
ثبت نام چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

شعارسال: ثبت نام چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از دبیرخانه جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، ثبت‌نام چهارمین دوره این جشنواره از ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

نشریات دانشجویی یکی از ارکان مهم گفتمان دانشجویی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و... است که می‌تواند ضمن اثرگذاری و انجام کنش‌های مختلف در دوران دانشجویی از دانشجویان نیروهایی دست‌به‌قلم و تحلیل‌‌گر ساخته که در آینده چه در زمینه‌های تخصصی همانند مطبوعات و ... و چه در سایر حرفه‌های شغلی، ابزاری مؤثر و کارآمد برای افراد باشد.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ازجمله اشاره ایشان به مخاطب واقعی و گفت‌و‌گوی مستقیم، باهدف ترغیب و تشویق دانشجویان و فعالان نشریات برای انتشار منظم و با برنامه به همراه محتوای مناسب، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اقدام به برگزاری چهارمین دوره جشنواره نشریات دفاتر سراسر کشور خود می‌کند.

ارکان جشنواره

دبیر: با حکم دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب‌شده و مسئولیت اصلی برگزاری جشنواره و انتخاب هیئت دوران را بر عهده خواهد داشت. دبیر این دوره جشنواره همانند دوره گذشته نیز با نظر مهدی‌پور، محمد زادمهر است.

دبیر اجرایی: مسئول دریافت و طبقه‌بندی نشریات دفاتر و آماده‌سازی آن‌ها برای فرآیند داوری است. دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمدرضا شهرکی است.

روابط عمومی: مسئول انجام فرآیندهای تبلیغاتی و اعلام اطلاعیه‌های جشنواره به رسانه‌ها و دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور است. مسئول روابط عمومی این دوره جشنواره، نصوری است.

هیئت‌داوران: داوران در رشته‌های مختلف مرتبط با مطبوعات و نشریات دانشجویی از طرف دبیر جشنواره انتخاب خواهند شد. تعداد داوران ۷ نفر خواهد بود.

جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان متناسب با ظرفیت‌ها در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه‌آرایی، صفحه اول، سرمقاله، لوگو، طنز و بهترین نشریه برگزار می‌‌شود.

ثبت‌نام در جشنواره از تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ شروع و به مدت یک ماه تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. بعد از پایان مهلت ثبت‌نام، فرآیند داوری شروع خواهد شد که متناسب با تعداد نشریات رسیده به دبیرخانه جشنواره بین یک تا دو ماه پیش‌بینی خواهد شد.

همچنین در صورت درخواست تعداد قابل‌توجهی از دفاتر امکان تمدید محدود مهلت دریافت آثار با نظر دبیر جشنواره وجود خواهد داشت و اختتامیه نیز هم‌زمان با کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

فرایند داوری جشنواره در یک مرحله توسط داوران متناسب بافرم داوری تهیه‌شده در دبیرخانه جشنواره انجام خواهد شد و همچنین این دوره از جشنواره ۷ داور خواهد داشت که بعد از مذاکره با بیش از ۲۰ گزینه انتخاب‌شده‌اند که پس از پایان مهلت ارسال آثار معرفی خواهند شد.

شرایط شرکت در جشنواره

تمامی نشریاتی که از تاریخ ۱ مردادماه ۱۳۹۷ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ چاپ و منتشرشده باشند، امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت. نشریاتی با دارا بودن یکی از ویژگی‌های زیر امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت:

-1نشریه‌ای که صاحب‌امتیاز آن دفتر فعال یا ناظر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است.

2-نشریه‌ای که صاحب‌امتیاز آن‌یکی از اعضای شورای مرکزی یا هیئت عالی نظارت فعلی دفتر فعال یا ناظر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است.

جوایز جشنواره

هم‌زمان با بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، به برگزیدگان در هر بخش تندیس جشنواره و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 25اسفند 1397 ، کدخبر:368281 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین