پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۸۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
معاون فرهنگی وزارت علوم از اصلاح آیین نامه نشریات دانشجویی دانشگاه‌ها و ابلاغ آن قبل از پایان سال جاری خبر داد.

شعارسال: دکتر غلامرضا غفاری ضمن بیان این مطلب از بازنگری آیین نامه نشریات دانشجویی توسط یک تیم مطالعاتی در وزارت علوم خبر داد و افزود: نتایج مطالعات این گروه در شوراهای مختلف وزارتخانه مطرح خواهد شد بطوریکه آیین نامه پیشنهادی به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌ها به دانشگاه‌ها ارسال می شود تا در نهایت مجموع نظرات در تدوین آیین نامه جدید گنجانده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش وزارت علوم این است که آیین نامه جدید نشریات دانشجویی با درج دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف دانشگاهیان و مسئولان با کمترین خطا تدوین شود و یقینا آیین نامه بازنگری شده قبل از پایان سال ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: سیاست وزارت علوم این است نگاه بازتری به فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها داشته باشد و در صورتی که فعالیت آنها در چارچوب قانون باشد با هیچ مانعی مواجه نخواهند شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21آبان 1397 ، کدخبر: 97082009711: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین